Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-07-18, 02:49
  #1
Medlem
Jag har så svårt att gå upp i vikt, vill så klart gå upp i muskler.
Jag tränar ca 4-5gånger i veckan gym, ( brukar även lägga in att slå på boxningssäck 15min 1g/veckan) sen brukar det blir 2 innebandypass ca 1,5 timme varje gång.
( Jobbar som vanligt 8h om dagen med, ej sittande jobb utan går i fabriken många steg om dagen)

Jag tycker jag äter bra men går ändå inte upp nåt,
07.00 Morgon lätt macka
08.00 Morgon lätt macka
09.00 Morgon frukost ( Havregrynsgröt - ägg - mackor )

11.00 macka

12.30 Middag lite olika men vanlig husmanskost plus sallad

14.00 Kaka

16.30 macka

17.00 - 18.30 gym ( brukar ta en proteindrink efter gymmet )

19.30 middag ( brukar bli lax o fullkornspasta o spenatsllad eller köttfärsås/spagetti

sova runt 22.30

Ja så ser mina dagar ut, och på gymmet kör jag hårt

Glas för tips hur jag får muskler snabbt
Citera
2015-07-18, 03:18
  #2
Medlem
Akilles-själs avatar
Du håller dålig kost med en massa mackor och skit, samt kör lite väl mycket Cardio om du vill lägga på muskler (öka gym dagar istället) sen kan det kanske behövas kolla testosteron värde samt genetisk förmåga samt protein tillskott, kreti och någon energibooster innan träning.

Men att bli stor är inte allt, gillar du bandy så varför stressa så med muskelpåslaget?
Citera
2015-07-18, 04:04
  #3
Medlem
Vikilitas avatar
Du har en väldigt konstig frukostvana. Varför äter du mackor en gång i timmen hela morgonen? Har aldrig hört nåt liknande förut! Skitkonstigt! Och 12.30 då heter det lunch... inte för att det spelar någon roll för dina muskler vad du sätter för namn på dina måltider men ändå.
Lägg av med alla mackor och ät EN frukost istället som alla andra Med alla nyttigheter du kan komma på. Gröt ägg fil mm.
Citera
2015-07-18, 04:12
  #4
Medlem
MjaoTse-Bongs avatar
Ät bacon! Gott som fan, lätt o laga o mkt protein!
Citera
2015-07-18, 07:58
  #5
Medlem