Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2015-08-11, 14:42
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dloow
Varför slutar alla liknande trådar utan att ts berättar hur det hela slutade?

Slutade bra, fick som jag ville
Citera
2015-08-12, 13:39
  #74
Medlem
Du bjussar inte på några detaljer?
Citera
2015-08-16, 14:49
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dloow
Du bjussar inte på några detaljer?

Kan göra, va för detaljer efterfrågar du så jag förstått rätt.
Citera
2015-08-16, 19:25
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CocaCola86
Kan göra, va för detaljer efterfrågar du så jag förstått rätt.

Du kanske kan berätta lite mer detaljerat i svepande drag hur det gick till. Han bjöd in dig på filmkväll eller bjöd du in dig själv? Vad hände när du kom dit? Vilken film såg ni? Vem började ta initiativ? var det någon kåtstämning redan från början? Hur gjorde ni när ni började "hålla på"? Vilka ställningar tillämpade ni? Hur länge "höll ni på"? Sov du över? Kommer det bli en favorit i repris? Osv. fyll i luckorna själv.
Citera
2017-10-16, 14:17
  #77
Medlem
Teleslingas avatar
Jag väntar fortfarande med spänning på en kort sammanfattning. Ligger ni fortfarande förresten?
Citera
2017-10-16, 16:44
  #78
Medlem
Glade-Gunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Jag väntar fortfarande med spänning på en kort sammanfattning. Ligger ni fortfarande förresten?

Även jag sjukt nyfiken, blev han glad?
Citera
2017-10-16, 16:55
  #79
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Jag väntar fortfarande med spänning på en kort sammanfattning. Ligger ni fortfarande förresten?

Haha passande signatur....

Jag tror dom är gifta med 2 barn nu. Eller så sitter hon inspärrad i hans källare.
Citera
2017-10-16, 23:21
  #80
Medlem
julepumlans avatar
Är också intresserad av min granne, hon är väl ca 10 år äldre Men jag har gjort ett dåligt intryck då blev avsläppt av en polisbil utanför och mötte henne. Men hon ler då vi möts. Jag är inte typen som pratar med grannar men börjar bli fördjävla sugen
Jag har extremt dålig mobiltäckning samt wifi i lägenheten, kan detta vara något att bygga på då vi möts?
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback