Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-23, 16:05
  #61
Medlem
Naturligt är hett i lagom dos. Skulle kanske inte jubla högt om tjejen hade mer kroppshår än mig.
Citera
2016-08-23, 16:14
  #62
Medlem
Min aversion mot kroppshår beror troligtvis på att de första (och flesta kvinnor) jag träffat på var ansade, hade rakade ben och var rakade under armarna.

Så man blev van med det och attraherad av det, det kändes som kvinnligt och naturligt.

När man senare träffat på någon miljöpartist eller rödstrumpa så har man blivit avtänd.
Sedan har mörkhåriga tjejer rikligare med hår än blondiner och rödtottar.
Eller det är varje fall tjockare och syns mer när det är mörkt.

Känna ett par håriga ben under lakanet, brrrrr.

Sedan de som förespråkar att det är naturligt med massor av hår kan ju hoppa upp och sätta er.
I de flesta civilisationer (medelhavet/mellanöstern/asien) har man aktivt tagit bort kroppshår, främst bland kvinnor men även vanligt bland män.

Det är något människan ägnat sig åt i tusentals år innan det blev poppis igen.

Om det är naturligt med tokbuske kan ni sluta med deodorant, tandborsta er och kamma er också för det är väl inte naturligt det heller.
Citera
2017-02-24, 14:34
  #63
Medlem
Gjort det flertalet gånger med tjejer som har en hårig mus eller rumpa. Särskilt rumpan glömmer tjejerna ofta bort.

Dock har jag aldrig varit med en tjej som haft håriga ben eller hår andra ställen. Och det skulle va en ordentlig turn off.
Citera
2017-02-24, 16:26
  #64
Avstängd
Du är inte så speciell. Även om du tror det. Du har aldrig presterat någonting! Hårig? Vem bryr sig?
Citera
2017-02-24, 16:27
  #65
Medlem
En riktig kvinna har hår på fittan. Allt annat är äckligt, onormalt och pedofilvarning.
Citera
2017-02-24, 18:57
  #66
Medlem
om jag vore dyngrak så skulle jag nog göra det, absolut inte annars.
Citera
2017-02-24, 19:01
  #67
Medlem
Ben & armhålor är fan ett måste att raka ifall en tjej vill knulla med mig.

Nej jag rakar inget av dessa två och jag skiter fullständigt ifall något "feminist"luder tycker att det är kränkande.
Citera
2017-02-24, 19:14
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftgevar
Skulle ni kunna ligga med en tjej som har orakade ben/armar/armhålor/röv och fitta?

Vettefan jag alltså

Dejtade en rullstolsburen kvinna och hon hade ingen rakad fitta vilket gjorde att jag fick problem när jag försökte slicka henne. Gick inte så jag fick enbart använda fingrarna
Citera
2017-02-24, 19:25
  #69
Avstängd
Ska jag skriva något vettigt?

Så förstår jag inte ens frågan. Hårig?
Citera
2017-02-24, 19:37
  #70
Avstängd
Jag vet inte ens vad "hårig" betyder numera? Helt len eller?

Ingen bryr sig.
__________________
Senast redigerad av Krimjouren 2017-02-24 kl. 19:41.
Citera
2017-02-25, 10:38
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
En riktig kvinna har hår på fittan. Allt annat är äckligt, onormalt och pedofilvarning.

Instämmer, allt naturligt är ju onaturligt i dagens samhälle!
Citera
2017-02-25, 17:23
  #72
Medlem
Pusts avatar
Det är väl inte svårare än att göra som man gjorde innan kvinnor rakade sig (1800-talet), nämligen behålla kläderna på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback