Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-01, 16:16
  #169
Medlem
Snygg tjej med hårig fitta säger man inte nej till. Det är dock att föredra om den är trimmad.
Citera
2019-07-01, 18:12
  #170
Medlem
Så länge det är någorlunda normalt... om fittan är trimmad så går det bra. Men i röven är det nolltolerans! Råkat ut för 2st på drygt 50 tjejer så inget jätteproblem, men riktig besvikelse på den ena som var fin i övrigt.
Citera
2019-07-01, 18:16
  #171
Medlem
Nakenkullerbyttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Så länge det är någorlunda normalt... om fittan är trimmad så går det bra. Men i röven är det nolltolerans! Råkat ut för 2st på drygt 50 tjejer så inget jätteproblem, men riktig besvikelse på den ena som var fin i övrigt.

Jag älskar håriga kvinnostjärtar..!! Det bevarar lite av stjärtlukten också.!! <3
Citera
2019-07-06, 19:12
  #172
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Luftgevar
Skulle ni kunna ligga med en tjej som har orakade ben/armar/armhålor/röv och fitta?

Vettefan jag alltså

Nej aldrig i livet, det i sig är ett uttryck för manshat.
Citera
2019-07-07, 00:41
  #173
Medlem
alfakvinnans avatar
Absolut. Tycker det är väldigt attraktivt med kvinnor som är naturliga.
Citera
2019-08-04, 18:37
  #174
Medlem
Beror på hur tjejen ser ut i övrigt, googla på Hirsute Sandra, den hårigaste tjej du nånsin kommer att stöta på, men vacker som få!
Sen finns det de som har en liten raggarsträng och lite hår på skinkorna som får det att vända i magen på en. Beror mer på kroppen o ansiktet enl. mig.
Tjejer m breda höfter ska ha en trekant, blir mycket vackrare då!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback