Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-07-17, 16:17
  #13
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
ISIS vill ju utrota alla Judar och Kristna och alla andra religioner också för den delen så..JA, det är lika mycket HMF som en hakkorsflagga imho att ha en ISISflagga på bilen.
Det är sant. Vore kul att se ett rättsfall om det.
Citera
2015-07-17, 16:17
  #14
Medlem
OvissFramtids avatar
"Bilen ägs av en 30 årig man från Hörnsjö, han har ägt fordonet i två år och 3 månader". Enligt biluppgifter.se
Citera
2015-07-17, 16:20
  #15
Medlem
mandelbiskviers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Varför tog ni inte ner den? Eller vandaliserade bilen?

Man har ju hört om att Umeåbor ska vara rätt tuffa men ynkligt agerat av er att inte göra mer än att ta bild på fanskapet som om ni var på kaktussafari i Mexico.

Så då har dagen kommit när folk får köra runt helt obemärkt med en flagga som kan förknippas med hat, helvetet och rasism. Jihad-Sverige i sitt fräschaste ess.

Innan jag hunnit reflektera vad jag egentligen sett så han bilen åka iväg. Sen tro på fan att om jag hade sparkat sönder bilen och bränt flaggan så hade jag suttit med handklovar och skadestånd utbetalats till våran jihad.
Citera
2015-07-17, 16:30
  #16
Medlem
Mulla Krekars avatar
Jag tror ingen kör runt med ISIS-flaggor på bilen, snarare är det nån självutnämnd skämt-jihadist som har satt flaggan på antennen, på random bil. Så jag tror nog inte det är rätt att vandalisera bilen.

O ISIS'ar kör sällan Volvo.
Citera
2015-07-17, 17:57
  #17
Medlem
retrospectives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Lika provocerande kanske, men jag har svårt att se hur det skulle kunna gå under hets mot folkgrupp.
Jag skrev ingenting om brottsrubricering. IS har förklarat krig mot mänskligheten, så någon enstaka folkgrupp blir det inte tal om.
__________________
Senast redigerad av retrospective 2015-07-17 kl. 17:59.
Citera
2015-07-17, 23:38
  #18
Medlem
Arberis avatar
du borde ha ändrat till en nazist flagga

folk lägger upp isis flaggor för att skrämmas oftast.
Citera
2015-07-18, 15:16
  #19
Avstängd
retrrthrts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janyny
Är bilden tagen idag? Isf trosbekännelsen inför Eid.

En ISIS flagga? Det som du syftar på används av Al-Nusra som också mördar civila i Syrien.


Shahadah - muslimska trosbekännelsen.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/...8603930740.jpg

Med andra ord är alla muslimer en stor smet och man kan inte skilja på terrorism eller "moderata muslimer" för hela religionen bygger på detta.

Har du en moderat turkisk familj som är muslimer men en dag blir ena pojken en jihadist för att han följer den sanna Islam, hela grejjen är att skrota Islam eller så har du problemet för alltid.
Citera
2015-07-19, 09:16
  #20
Medlem
khattuggares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
"Bilen ägs av en 30 årig man från Hörnsjö, han har ägt fordonet i två år och 3 månader". Enligt biluppgifter.se

Ägaren heter M*chell, enligt Ratsit. Dock är det ju oklart om det är han som distribuerar bilen, eller om detta bara är ett skämt, eller om någon annan helt enkelt fäst flaggan på bilen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback