Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-16, 22:31
  #1
Medlem
No6s avatar
Vet inte om jag får skapa den här tråden, men dags att börja diskutera nästa spel i FM-serien tycker jag. Inget releasedatum ännu. Den enda infon jag hittat är detta https://www.youtube.com/watch?v=2CG2cH0Dwzc tydligen verkar SI jobba mer med 3D-läget och manager-animationerna.

Diskutera gärna vilka förbättringar ni vill se. Kommer även jag fylla på, generellt tycker jag att årets upplaga var på tok för lätt, och jag vet att jag kan ta över ett lag i division 3 och få en ny utmaning, men svårighetsgraden borde inte endast sitta i utmaningen.
Citera
2015-07-19, 20:33
  #2
Medlem
Nahibos avatar
Är det verkligen så stor efterfrågan på att man ska se en manager göra gester på sidlinjen?

Jag börjar känna att fm har blivit väldigt tidskrävande. Jag har ingen idé på hur man skulle kunna förändra det men någonting borde man kunna göra för att det inte ska ta 2 timmar att sätta igång en ny säsong och satt ihop en taktik som verkar vettig..
Citera
2015-07-19, 21:19
  #3
Medlem
bds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Är det verkligen så stor efterfrågan på att man ska se en manager göra gester på sidlinjen?

Jag börjar känna att fm har blivit väldigt tidskrävande. Jag har ingen idé på hur man skulle kunna förändra det men någonting borde man kunna göra för att det inte ska ta 2 timmar att sätta igång en ny säsong och satt ihop en taktik som verkar vettig..
Jag kör fm classic, med det går det undan!
Citera
2015-07-19, 22:07
  #4
Medlem
HAZARD17s avatar
Ser gärna att de förbättrar matchmotorn, eftersom för tillfället så ser det ut som ett sällskapsspel där man flyttar gubbar. Annars vet jag inte vad dom ska förbättra helt ärligt. Möjlighet till att träna ungdomslagen i klubbar kanske.
Citera
2015-07-20, 01:39
  #5
Medlem
Jag ser gärna att de förbättrar spelmotorn.
Att relationer med andra tränare när man är mindre klubb kan leda till att man blir erbjuden spelare på lån utan lön etc.
Att man utvecklar akademie processen så att man kan välja vad klubben ska satsa på långsiktigt!!
Citera
2015-09-07, 12:52
  #6
Medlem
Spelet ska idag presenteras enligt Miles Jacobson. KL 15:00 Svensk tid är det sagt
__________________
Senast redigerad av ValleDalle 2015-09-07 kl. 13:08.
Citera
2015-09-08, 08:48
  #7
Medlem
Nahibos avatar
Jaha... då sitter man och trånar efter fm16 ändå alltså, vilken jävla torsk man är.

Skapa en egen klubb och leka med hörnorna såg sjukt intressant ut!
Citera
2015-09-08, 09:07
  #8
Medlem
Ungdomsutvecklingen hade jag gärna sett att man utvecklade. Därutöver kontraktsförhandlingarna som kanske kunde bli mer realistiska samt klubbarnas rykte. Jag spelar årligen i CL med Bajen men kan lik förbannat knappt värva spelare från danska ligan då de inte anser att Bajen har ett tillräckligt högt anseende.
Citera
2015-09-08, 09:18
  #9
Medlem
Fm touch är en underbar nyhet. Har själv inte tid för den fulla upplevelsen. Men några sessioner på paddan då och då känns perfekt.
Citera
2015-09-08, 11:44
  #10
Medlem
För många features som inte påverkar core gameplay, kommer inte köpa.

Verkar inte vara en enda feature som fräschar upp standard gameplay.
Citera
2015-09-08, 18:10
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daaim
Fm touch är en underbar nyhet. Har själv inte tid för den fulla upplevelsen. Men några sessioner på paddan då och då känns perfekt.

Finns väl redan för FM 15 om jag inte missminner mig?
Citera
2015-09-10, 20:35
  #12
Medlem
Phil.Leotardos avatar
Jag vet inte riktigt.. Hade hoppats på en stor satsning på 3D-grafiken.
Men nu så känns det lite "Jaha" över släppet. Skapa en ny klubb liksom?..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback