Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2014-02-01, 12:15
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalenswe
Inställningar > Telefon > Blockerade > Lägg till ny.

Om du har ett telefonnummer måste du skapa en kontakt.

/Generalenswe

fast om man inte har ios7 så fungerar inte det här. Om man har en iPhone 4 med ios 6, hur gör man då?
Citera
2014-02-09, 22:49
  #98
Medlem
Man tar och uppdaterar sin mobil!
Citera
2014-04-20, 03:21
  #99
Medlem
blockat nummer på iphone?

jag blockade mitt ex's nummer efter vi hade ett gräl över telefonen. kändes ju lite dumt gjort, tog bort blocken och skickade ett sms till honom. sms:et står som delivered. (båda har iphone)

om han skulle ha blockat mig, skulle sms:et stå som delivered??

jag vet att han skrev ett sms i samma stund som jag blockade honom. när han skickade det, fick han nåt meddelande om att hans nummer var blockat eller att han inte kunde skicka sms till mitt nummer?
Citera
2014-04-20, 12:19
  #100
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nellalan
om han skulle ha blockat mig, skulle sms:et stå som delivered??

Det beror helt på vilka telefoner det är, vilka mjukvaror de kör etc etc. Du säger "iphone"; men betyder det att ni båda har iPhone, eller att bara en av er har det?
Citera
2017-07-31, 13:14
  #101
Medlem
EggBoxJuans avatar
Jag har blockerat kanske ett 100-tal nummer i min iphone.
Tidigare brukade jag byta mellan två olika telefoner (iphone och samsung), och tänkte börja göra det igen.
Min fråga är om blockeringarna är bundna till telefonen, eller om de följer med sim-kortet till den telefon jag byter till?
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback