Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-02, 20:18
  #133
Medlem
Citat:
Enligt polisen ska 26-åringen ha varit lugn och under söndagskvällen transporteras han tillbaka till kliniken i Sundsvall.
– Det är inte brottsligt att rymma och han är inte misstänkt för något brott, säger Marcus Grahn.

Citat:
Det är fortfarande oklart varför mannen befann sig i Hofors och vad han har gjort under veckorna på rymmen

http://www.expressen.se/nyheter/psyk...-upp-i-hofors/
Citera
2015-08-06, 19:22
  #134
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fleshneck
Vad jag vet så har killen gått gymnasiet i Bräcke. Han blev dock inte så långvarig där. Ryktet sa att han försökte ta livet av sig. Någon som vet mer om det?

Vad gick han i Bräcke?
Har lite känningar i de trakterna, har aldrig hört något sådant rykte?
Nån av er som känner honom kan kanske berätta mer?
Citera
2015-08-09, 02:15
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Vad gick han i Bräcke?
Har lite känningar i de trakterna, har aldrig hört något sådant rykte?
Nån av er som känner honom kan kanske berätta mer?

Jag har inte en aning vad han gick för något men kan tänka mig att det var fordonsprogrammet i och med att det är riksintag. Andra alternativet skulle kunna vara påbyggnad för maskin.
Tidigare skola han har gått på ligger i Västerbotten. Dock som barn/yngre tonåring.
Citera
2015-08-10, 23:53
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Vad gick han i Bräcke?
Har lite känningar i de trakterna, har aldrig hört något sådant rykte?
Nån av er som känner honom kan kanske berätta mer?

Jag förstår inte varför man ska behöva luska i en annan människas liv på de här sättet.
Låt honom bara vara är vad jag tycker.
Citera
2015-08-11, 00:17
  #137
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Htbp
Jag förstår inte varför man ska behöva luska i en annan människas liv på de här sättet.
Låt honom bara vara är vad jag tycker.

Det här är faktiskt Flashback och inte Familjeliv. Såklart folk undrar och kände oro när en oberäknelig person avvek ifrån rättspsyk, där sitter man ändå av en anledning.
Citera
2015-08-11, 09:33
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Det här är faktiskt Flashback och inte Familjeliv. Såklart folk undrar och kände oro när en oberäknelig person avvek ifrån rättspsyk, där sitter man ändå av en anledning.

Vad har hans gymnasie tid och något eventuellt självmordsförsök med det att göra?
Citera
2015-08-11, 12:30
  #139
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Htbp
Vad har hans gymnasie tid och något eventuellt självmordsförsök med det att göra?

Folk försöker väl förstå vem han är och om det är nån man vet vem det var under skoltiden. Är du anhörig eller? Isf är det bättre du slutar läsa här. Det här är faktiskt Flashback.
Citera
2016-12-25, 00:50
  #140
Medlem
FJ inom rättspsyk i Sundsvall

Förra veckan avslutades ett ärende i förvaltningsrätten (påbörjat två veckor före) vilket avsåg permission samt frigång.

Före det i förvaltningsrätten - i mitten av augusti 2016 - handlade det om fortsatt rättspsykiatrisk vård med SUP.
Citera
2023-05-26, 18:45
  #141
Avstängd
Fup?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback