Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2015-07-23, 14:46
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Hur kunde Hitler komma till makten i allmänna val (även han inte fick mer än 33% som mest)? Skicklig marknadsföring och demagogi. Och uppfyllde till en början en längtan oss väljaren om en förbättring. Jag är inte ensam om att avsky Reinfeldt, numera är det bara en person som högaktar nollan, och det är en annan nolla, Mona Sahlin. Ja de duperade mindre insatta delar av väljarkåren (till SDs fromma), det erkännes, i alla fall under en valperiod. Men eftermälet och det politiska testamentet är ju katastrofalt. Så hyllar du Reinfeldt är du extrem, min uppfattning är mainstream numera, som du vet. Hur känns det att ha så konsekvent fel hela tiden, nu har du dessutom facit på det


Majoriteter kommer och majoriteter går. Vi får väl se vad du säger efter nästnästa maktskifte i konungariket Sverige.
Citera
2015-07-23, 14:50
  #74
Medlem
All makt till SD vid nästa val. Lägg ner alla övriga partier som har fullständigt kvaddat det här landet. Låt dessutom de jävlarna leva på fattigpensionen som 330 000 svenskar tvingas till.
Citera
2015-07-23, 15:18
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Majoriteter kommer och majoriteter går. Vi får väl se vad du säger efter nästnästa maktskifte i konungariket Sverige.
Sammanlägger man alla faktorer är mitt läge är tusenfalt bättre än ditt
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback