Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-23, 09:00
  #73
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Näej fyfan det hade jag inte ställt upp på, men känner du att du klarar det så kör på.

Låter riktigt obekvämt att ta på sig kvinnokläder och smink, jisses.
Såklart ingen ska göra något mot sin vilja (om denne inte tänder på tvång).

Dock undrar jag hur du kan veta att kvinnokläder är obekväma???
Citera
2018-04-23, 09:08
  #74
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O.Staaf
Hon vill göra dig till en cuckold och en sissy, så att hon får knulla andra män. Det är ett sätt att förlöjliga dig och sänka din manlighet.

Det KAN vara så ja.

Det kan dock också vara så att hon helt enkelt tänder på detta. Och anledningen till det kan isåfall vara flera olika. Kanske är hon bara äventyrlig, kanske har hon en sexuell betingning till maskeradlekar, kanske uppfattar hon objektifiering som kopplat till kvinnor så att hon först när mannen agerar kvinna kan betrakta honom som ett sexobjekt, ja listan kan göras lång.
Citera
2018-04-23, 13:42
  #75
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Det KAN vara så ja.

Det kan dock också vara så att hon helt enkelt tänder på detta. Och anledningen till det kan isåfall vara flera olika. Kanske är hon bara äventyrlig, kanske har hon en sexuell betingning till maskeradlekar, kanske uppfattar hon objektifiering som kopplat till kvinnor så att hon först när mannen agerar kvinna kan betrakta honom som ett sexobjekt, ja listan kan göras lång.

Jag kände en kvinna som ville att jag skulle klä ut mig till kvinna. Hon ville också köra upp jättedildos i röven på mig, vilket gjorde att bekantskapen blev kort. Däremot tände hon inte på sex mellan män.

Det där med att vara en s.k. cuck är ju något som inte alls är så stort som många tycks tro.
Citera
2018-04-23, 19:09
  #76
Medlem
Skattebrotts avatar
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Jag kände en kvinna som ville att jag skulle klä ut mig till kvinna. Hon ville också köra upp jättedildos i röven på mig, vilket gjorde att bekantskapen blev kort. Däremot tände hon inte på sex mellan män.

Hon kanske skojade eller ville testa hur du skulle reagera (s k shit-test)? Överlag är tjejer hursomhelst väldigt försiktiga med att komma med förslag utan att de är någorlunda säkra på att de faller i vigd jord.

Citat:
Det där med att vara en s.k. cuck är ju något som inte alls är så stort som många tycks tro.

Stort?
Citera
2018-04-23, 20:37
  #77
Medlem
Redoxreaktions avatar
[quote=Skattebrott|63862534]
Citat:

Hon kanske skojade eller ville testa hur du skulle reagera (s k shit-test)? Överlag är tjejer hursomhelst väldigt försiktiga med att komma med förslag utan att de är någorlunda säkra på att de faller i vigd jord.

Nej, hon var allvarlig. Hon hade en samling med enorma löskukar.


Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Stort?

Ja, att det pratas så mycket om att vara cuck. Mest pratas det ju om det inom politiken i t.ex. USA, och det verkar ju av tråden att döma vara folk som tror att sådana som TS är någon sorts mes, vilket jag inte alls håller med om.
Citera
2018-04-24, 00:07
  #78
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Ja, att det pratas så mycket om att vara cuck. Mest pratas det ju om det inom politiken i t.ex. USA, och det verkar ju av tråden att döma vara folk som tror att sådana som TS är någon sorts mes, vilket jag inte alls håller med om.

Ja "cuck" kommer ju av "cuckolding" vilket betyder att en kvinna tillåter sig att bli påsatt av andra än sin man, exempelvis storkukade negrer, varpå mannen eventuellt kan få slicka kvinnan ren efteråt. För vissa är dessa uppenbarligen en sexfantasi, antagligen främst de undergivna männen. Tror knappt att någon kvinna skulle göra detta öppet, i strid mot sin mans vilja, annat än i porrfilmer. Och med sex är det förstås så att sålänge alla inblandade agerar i samtycke och någonstans njuter av det som sker, så har ingen utomstående rätt att fördöma det. Därmed kan man tycka att det är synd att "cuck" blivit ett skällsord, på samma sätt som man kan tycka det är synd att "bög" eller "hora" används som pejorativ. Jag tror att många som ropar "cuck" i tid och otid har nån sorts gammaldags hederskultur som bygger på att man ska ha pli på sin kvinna och att hon absolut inte får ha kul med andra män, och att de sätter en status i detta. Den uppfattningen håller jag isåfall inte med om. Däremot håller jag med om att det finns ett politiskt problem i Sverige när politikerna "bend over backwards" för att få muslimer att trivas där, så till den milda grad att kyrkor måste ta bort sina kors etc - men jag skulle inte använda ordet "cuck" för att beskriva denna ryggradslöshet.
Citera
2018-05-02, 14:13
  #79
Medlem
Vilja-s avatar
Vill du så tesra, annars låter du bli?
Citera
2019-12-14, 02:56
  #80
Medlem
Kör! Hett ju
Citera
2021-08-03, 15:21
  #81
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cytron01
Idag berättade min sambo att hon fantiserar om att ha sex med mig i kvinnokläder (och smink). Hon har aldrig visat några tecken på detta förut så jag blev lite förvånad. Tydligen var det väldigt viktigt med stay-ups, kjol, lösögonfransar och peruk. Jag har aldrig hållt på med någon typ ac cross-dressing förut och känner mig inte helt bekväm med tanken. Undrar väl egentligen hur jag ska hantera detta och om det finns fler i samma situation?
Hur går det?
Citera
2021-08-22, 21:14
  #82
Medlem
RapeGurls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cytron01
Idag berättade min sambo att hon fantiserar om att ha sex med mig i kvinnokläder (och smink). Hon har aldrig visat några tecken på detta förut så jag blev lite förvånad. Tydligen var det väldigt viktigt med stay-ups, kjol, lösögonfransar och peruk. Jag har aldrig hållt på med någon typ ac cross-dressing förut och känner mig inte helt bekväm med tanken. Undrar väl egentligen hur jag ska hantera detta och om det finns fler i samma situation?


Det vore ju en dröm för en sån slampa dom mig! Tänk om sambon kunde ragga upp män som fick knulla mig!
Citera
2021-08-22, 21:23
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cytron01
Idag berättade min sambo att hon fantiserar om att ha sex med mig i kvinnokläder (och smink). Hon har aldrig visat några tecken på detta förut så jag blev lite förvånad. Tydligen var det väldigt viktigt med stay-ups, kjol, lösögonfransar och peruk. Jag har aldrig hållt på med någon typ ac cross-dressing förut och känner mig inte helt bekväm med tanken. Undrar väl egentligen hur jag ska hantera detta och om det finns fler i samma situation?

Troll. Men om inte .. blir fan rädd av att "män" i det här landet ens överväger att gå med på något sådant.

Får mig att tänka på denna:

https://youtu.be/_0VRfInvY7Y
Citera
2021-08-22, 21:28
  #84
Medlem
Så länge du får klä upp henne hur du vill i sängen också är det väl inga problem? Ge och ta! Jag hade lätt gått med på det. Faktum är att jag hade tyckt att en tjej som kom ett sånt "originellt" önskemål hade varit cool som fan
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback