• 38 645 online
  • 1 170 975 medlemmar
  • 60 397 583 inlägg
  • 1
  • 2
2005-11-14, 22:41
Medlem
Millencolins avatar
För mej tog det 4 dar.
Citera
2005-11-22, 13:16
Medlem
Deca7000s avatar
beställde grafikkort o ny hårddisk i sommras av datorbutiken. fick fan vänta i 3 veckor.. på packetet.. fast jag betalde med kort..

det tog en 1 för dom att se o godkänna mitt kortköp.
sen tog det 1 vecka till och då fick jag veta att min hårddisk inte fanns i lager, fast den fanns i lager första veckan. så jag mailade och ändrade till en annan och slutet på 3 veckan så fick jag mina varor.. det gick snabbt när dom väl postat paketet och jag fått ett kolli nr och kunde följa mina saker.. men innan dess var dom skit sega.. ville avboka mina saker men tänkte att det skulle väl ta 2 veckor innan dom satt in pengarna till mig så jag sket i det.. och väntade snällt men många mail till dom jävlarna..

kan tänka mig beställa mer av dom om dom har något extra bra erbjudande men inte annars.. hehe

segt för dig att du fick vänta länge oxå o att det inte funkade när du fick det.. nu blir man inte så sugen mer o beställa när man för höra sånt från dom i skåne.. jag var själv livrädd att mina saker skulle rasa men dom har hållit bra hittils..
Citera
2005-11-23, 05:34
Medlem
BoZz3s avatar
Hm, jag har dock aldrig haft problem med datorbutiken...förutom att deras supports kunskaper är värda lika mycket som hästfekalier.
Citera
2005-11-23, 17:33
Medlem
Datorbutiken är sega ibland och det beror på restade prylar och växtvärk.
Men ananrs helt ok , vann ju en laptop av dem
Citera
2005-12-03, 16:16
Medlem
ImTheMans avatar
det är ju pinsamt att vissa inte kollar att varor finns i lager innan ni beställer och klagar.

Beställde själv lite prylar i tisdags eftermidag och de ankom till utlämningsstället i torsdags.

däremot är ju fraktkostnaderna fascinerande höga på datorbutiken.
Citera
2005-12-03, 22:28
Medlem
Deca7000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
det är ju pinsamt att vissa inte kollar att varor finns i lager innan ni beställer och klagar.

Beställde själv lite prylar i tisdags eftermidag och de ankom till utlämningsstället i torsdags.

däremot är ju fraktkostnaderna fascinerande höga på datorbutiken.

det du skriver att man inte kollar..det e skitsnack..
jag kollade att min hårddisk jag ville ha fanns.. och det gjorde den..
sen så tog det 1 vecka för dom o få min betalning via betalkort.. sen så efter 1 vecka så fanns inte varan i lager så fick välja en annan produkt med mindre kapacitet.. sen på 3 veckan så fick ajg sakerna..

så det e skit snack även fast det står att odm har det i lager så stämmer inte det alltid..
Citera
  • 1
  • 2