2015-07-08, 08:56
Medlem
EnSjukJaevels avatar
Hehej,

Köpte en Samsung Galaxy S6 för ca tre veckor sedan. Allt frid och fröjd till i morse när jag skulle läsa nyheterna på den. Helt död! Det enda som lyser är den röda lampan längst upp till vänster. Allt annat har begått harakiri.

Någon som har varit i en liknande sits? Har tagit ur sim-kortet, men det hjälpte inte.
Citera
2015-08-06, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSjukJaevel
Hehej,

Köpte en Samsung Galaxy S6 för ca tre veckor sedan. Allt frid och fröjd till i morse när jag skulle läsa nyheterna på den. Helt död! Det enda som lyser är den röda lampan längst upp till vänster. Allt annat har begått harakiri.

Någon som har varit i en liknande sits? Har tagit ur sim-kortet, men det hjälpte inte.

Japp, samma hände mig igår... Endast sidoskärmen med klockslag och datum för avlidandet, plus den röda lampan.
Har alltså en Edge. Nu inlämnad, tack o lov hade jag försäkring.
Edit: Den somnade alltså in under laddning med sladd.
Senast redigerad av IanFraser 2015-08-06 kl. 10:05.
Citera
2015-08-16, 12:50
Medlem
Problemet löst! Håll samtidigt in ON-knappen och volym NER minst 7 sek. Då startas den om. 😴
Citera
2016-02-21, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IanFraser
Problemet löst! Håll samtidigt in ON-knappen och volym NER minst 7 sek. Då startas den om. 😴

Ni min herre, är en hjälte. Stort tack för det tipset!
Citera
2016-02-21, 09:38
Medlem
lorebfs avatar
Varför googlar ingen innan dom skriver på ett forum? Detta händer alla mobiler då och då.
Ni ska bara veta hur många mobiler jag lagat genom att hålla inne två knappar så den startar om
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback