Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2015-08-02, 23:44
  #85
Medlem
KekeTGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Hur som jävla helst så är det ingen omodern design på Apples laptops. Jag kan inte hitta den Toshiban du tänker på, tycker att alla inom samma modellserie är väldigt lika varandra.
Apple är som Volvo, ser likadan ut år in och år ut. Om du tycker det är modernt är det upp till dig och det är din högst personliga åsikt.
Citat:
Ursprungligen postat av BrutalSten
Har tittat på lite olika klipp på youtube och jag får inte någon direkt kvalité känsla av den där datorn och att man kan vika skärmen får mig att känna att den kommer bli lite små glapp eller vad man ska säga. (skaka datorn och skärmen kommer gunga) Skulle vara intressant att se Toshiba datorn du pratar om för den låter trevlig. Fast skulle nog aldrig köpa en Toshiba (lite udda)
Min skärm glappar inte alls efter 5 år och känns precis som ny fastän den har varit med och lekt.
Det var ingen Toshiba. Det var Fujitsu, kommer ihåg hur bra det var med en utfällbar nätverksport http://www.fujitsu.com/se/products/c...904/index.html
Citera
2015-08-02, 23:54
  #86
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KekeTG
Apple är som Volvo, ser likadan ut år in och år ut. Om du tycker det är modernt är det upp till dig och det är din högst personliga åsikt.
Det kallas för brand recogniction och något Apple är överjävliga på. Jag har aldrig sagt att det är en modern design, jag säger att den är tidlös. Nu är det visserligen en modern design också men framför allt är den tidlös.

Hur ska en modernt designad laptop se ut menar du?
Citera
2015-08-03, 00:41
  #87
Medlem
KekeTGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det kallas för brand recogniction och något Apple är överjävliga på. Jag har aldrig sagt att det är en modern design, jag säger att den är tidlös. Nu är det visserligen en modern design också men framför allt är den tidlös.

Hur ska en modernt designad laptop se ut menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Hur som jävla helst så är det ingen omodern design på Apples laptops.
Du säger faktiskt att den är både morden och tidslös.
Nu är jag ingen designer men tycker faktiskt att man borde förnya sin design efter ett par år. Lite smått och inom märket "brand recognition" som du säger. Man ser faktiskt inte skillnaden på en 2012a och en från 2015.
Citera
2015-10-20, 21:04
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Batistuta-
Jag vet men det är ganska bökigt

Detta måste kommenteras...

Starta BootCamp, partitionera disken (har 250/250 för respektive system), låt den ladda ner drivrutinerna för Windows, i med Windowsskivan och starta installationen - när det är klart installeras Apples drivrutiner.

Att installera Windows på en Mac via BootCamp är enklare än på vissa PC-burkar (jag syftar nu på sådana datorer där tillverkaren har lagt till mycket extra grejer).
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback