• 4
  • 5
2018-06-09, 12:27
Medlem
TraXzmans avatar
Helt ovetenskapligt (ev?) men tror att pås-snus nöter och fräter mer på emalj och tandkött än lössnus?
Jag snusar lössnus tof men är ingen storförbrukare och tycker det är lenare, mjukare och trevligare under läppen.. nån som kan bekräfta min teori om att portionssnus fräter mer ?
Citera
2018-06-09, 21:59
Medlem
AA-suiteds avatar
För att det fastnar mellan tänderna, fräter tandköttet mer, missfärgar mer, kostar mer och ses som attraktivt hos kvinnor.
Citera
2018-06-10, 03:01
Medlem
Claweds avatar
Jag har aldrig ens provat pås-snus, känner äckel av att se alla förbrukade påsar som ligger slängda lite överallt.

Ett psykologiskt hinder, som jag saknar motivation till att övervinna.
Citera
2018-06-10, 13:23
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
För att det fastnar mellan tänderna, fräter tandköttet mer, missfärgar mer, kostar mer och ses som attraktivt hos kvinnor.
Portionssnus fastnar inte mellan tänderna? Det gör dock lössnus.

Och varför skulle portion ses som attraktivt bland kvinnor? Hur är det ett problem ens?
Citera
2018-06-10, 19:18
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Portionssnus fastnar inte mellan tänderna? Det gör dock lössnus.

Och varför skulle portion ses som attraktivt bland kvinnor? Hur är det ett problem ens?
Jag beskriver lössnus. Inte portion. TS fråga är varför man föredrar lössnus.
Citera
2018-06-11, 01:15
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Jag beskriver lössnus. Inte portion. TS fråga är varför man föredrar lössnus.
Var lite trött när jag svarade

Vilka tjejer ser lössnus som attraktivt? Möjligen WT-brudar.
Citera
2018-06-11, 18:38
Medlem
Jag började ksk röka när jag var tolv och nu är jag 16 men jag har snusat i tre år nu men jag brukar köra ettan elr kronan lös men när jag it har så mycket pengar så brukar det bli en kaliber röd men vad jag försöker komma fram till är att jag tycker lös snus är godare tobaksmak på men det tar ju slut fortare men vrf jag föredrar det är för att jag tycker det är godare en portion och jag tycker att man får så lite snus avet när man har lös kan man ta en bit ha den inne i cirka 2 tre timmar sen är det bara och svälja skiten men min tjej bryr sig it så mycket om jag snusar lös
Men ett tips elr det ksk it är så jätte fint men ld är ju billigare och Odens är jävligt gott och billigt
Senast redigerad av TheSnusKing88 2018-06-11 kl. 18:48.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in