Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-21, 07:33
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
Jag bor i centrala Göteborg och det sker tydligen mycket drogförsäljning här också.
Men jag ser det aldrig, de flesta är väl inte så dumma att sälja öppet?

Tror det beror på att du inte vet vad du ska titta efter då. Var ett antal år sedan jag bodde i Göteborg, men då kunde man se misstänkta säljare vid järntorget och brunnsparken hyggligt regelbundet.

Citat:
Ursprungligen postat av haddirajraj
Jag har bott i Södra delen av kortedala i över 5 år, nära Runstavsgatan. Hittills har jag upplevt det som väldigt lugnt men min granne säger att det är mkt droger och försäljning av droger här. Stämmer det? Och vad kommer det sig i så fall att jag inte sett ngt?

Har man inte själv någon erfarenhet av droger o sådär, så tänker man förmodligen inte lika mycket på det. Har man det däremot, så verkar droger plötsligt finnas lite överallt. Tyvärr.
Citera
2017-08-24, 19:57
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Tror det beror på att du inte vet vad du ska titta efter då. Var ett antal år sedan jag bodde i Göteborg, men då kunde man se misstänkta säljare vid järntorget och brunnsparken hyggligt regelbundet.



Har man inte själv någon erfarenhet av droger o sådär, så tänker man förmodligen inte lika mycket på det. Har man det däremot, så verkar droger plötsligt finnas lite överallt. Tyvärr.

Ok, jag har noll erfarenhet så det är väl därför då. Har stora planer på att flytta från Kortedala men bostadskön och priserna gör att det är svårt.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback