Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-11, 10:02
  #193
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Hmm, nja. Min kompis säger att det är tvärtom. Jag tror jag litar på honom faktiskt. Han har 30 år i branschen så han borde nog veta lite bättre än dig.

Tack för svaret i alla fall.
Din komps har fel.

Men nu har jag iofs bara 28år i "Branschen".
__________________
Senast redigerad av Krickert 2018-06-11 kl. 10:05.
Citera
2018-06-11, 10:04
  #194
Medlem
shorty81s avatar
Det värsta jag kan tänka mig är att du inte blir bäng.
Citera
2018-06-11, 11:15
  #195
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Hmm, nja. Min kompis säger att det är tvärtom. Jag tror jag litar på honom faktiskt. Han har 30 år i branschen så han borde nog veta lite bättre än dig.

Tack för svaret i alla fall.

Indica är neråt och sativa uppåt, din kompis är förvånansvärt stockdum om hen inte lärt sig det efter 30 år
Citera
2018-06-11, 11:31
  #196
Medlem
Ryggradsluss avatar
Att jag sakta stänger ner mina sinnen och hamnar i ett grått töcken där inget eller litet spelar nån egentlig roll, där jag av depression och självvald ledsamhet missbrukar

Jag verkar va allergisk, för den här pollensäsongen verkar ha samma verkan på mig som weed eller så har ni bara gett mig pollenbesprutat modifierat hasch/gräs.

Finns det nån ärlig forskning på folk som använder, utan att bli stigmatiserade och utfrysta, sjukförklarade pga sin "läggning" och som trots sitt användande kan leva bidragande och kärleksfulla liv med passion för något? Alltså folk som använder det framgångsrikt medicinskt likt vilken stimulant som helst tex kaffe.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback