Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-07-07, 19:30
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenofluro-Ei
http://www.kcna.kp/kcna.user.home.re...InfoList.kcmsf

Adressen fungerar utmärkt i Chrome, IE 11.
tack för era tips. Jag hade inte Chrome installerat, så jag tog in den bara för denna test. Men jag kommer inte in, det står "connecting" en lång stund, sedan åker jag ut på Time out. Varken Ff, IE eller Chrome fungerar för mig. Jag kommer åt alla andra siter, jag får pröva någon ny anonymiserinsgstjänst. Jag har gått in en gång mest varje dag, och jag tror på fullt allvar att jag blivit utslängd som en misstänkt underrättelsekälla.

Ja, man kan skratta åt ledarens "loving care". Men för en månad sedan var han på ett fiskodlingsställe där man hade slarvat med att ställa i ordning ett särskilt rum som visar den årofulla revolutionära historien. Dessutom hade dom inte rätt temperatur på vattnet, förmodligen pga elbristen. Man såg på bilderna hur rasande Kim var, och jag undrar verkligen om chefen för den fiskfabriken lever.

Men nu börjar jag komma utanför trådens ämne, det är ju IT det ska handla om här.
Citera
2015-07-07, 21:13
  #14
Moderator
Protons avatar
IT-säkerhet: allmänt --> Censur och yttrandefrihet
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback