Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-07-05, 03:25
  #37
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av primemunister
Är det alltså en kvinna som tvingat en annan kvinna att slicka hennes fitta? Varför kunde inte den slickande kvinnan inte motstå och säga ifrån?

Om en kvinna använde en dildo på en annan kvinna mot dennes vilja; återigen: varför kunde den andra kvinnan bara starta en catfight och traska iväg? Dessutom lär det vara föga sexuellt stimulerande att med handen köra in en dildo i en annan kvinna, såvida man inte gillar dominansen/makten av det istället för den egna fysiska tillfredsställelsen.

Hur fan ser en våldtäkt av en kvinna på en kvinna ut?!

Det du beskriver har inte nämnts tidigare i tråden. Runkar du till dessa fantasier?

Det nämndes att flickan har tafsat på en annan flicka när denne sov. Vilket väl räknas som våldtäkt nu för tiden, om skriftligt medgivande saknas?
Citera
2015-07-05, 03:43
  #38
Avstängd
fbtest11s avatar
Fittan är kvinnors högst värderade ägodel/förmåga, därför är detta ett polisärende.

Men eftersom det handlar om en kompis finger i fittan (när förövaren är en kvinna) tycker jag man bör se mellan fingrarna gällande våldtäktsanklagelsen och ta det som ofredande istället. Visst kan det kännas som våldtäkt för offret, men eftersom det var en kvinnas finger i sömnen är det inte riktigt samma sak som främmande kuk (trots att det måhända kan kännas och uppfattas likadant av offret).

Dessutom, i vårt patriarkala rättsystem, låter det för oss män mysigt med kvinligt finger i kvinnlig fitta, och det är en lindrande faktor i juridiken i sig.
Citera
2015-07-05, 10:24
  #39
Medlem
lousys avatar
Förhoppningsvis hugger de av händerna på din dotter så att hon inte kan göra om sin sjuka gärning. Vi bör införa fler Somaliska lagar i det här jävla landet så vi slipper idioter som din dotter.

Sen vet jag ju att TS är ett litet afrikanskt troll också.
Citera
2015-07-07, 20:33
  #40
Medlem
Jag skulle tro att soc kopplas in och har ett samtal med er. Sen tror inte jag att det händer så mycket mer.
Jag blev sexuellt utnyttjad av sex killar på en toalett, det hände ingenting. Jag var också 14.
Citera
2015-07-08, 16:45
  #41
Medlem
Säg det är skojs? Klittrar och skojs...
Eller sömngången i sängen och drömmar.... Misstaget.

Men jag tror att polisen måste tro på det att det är övergrepp och det leder till åtalas :-(
Citera
2015-07-09, 02:01
  #42
Medlem
Inte så trovärdigt berätta om hur det gick till annars kan vi inte bedömma det
Citera
2015-07-09, 20:05
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lousy
Förhoppningsvis hugger de av händerna på din dotter så att hon inte kan göra om sin sjuka gärning. Vi bör införa fler Somaliska lagar i det här jävla landet så vi slipper idioter som din dotter.

Sen vet jag ju att TS är ett litet afrikanskt troll också.

Hur kan du vara så idiotisk och skriva detta? Du vet inte vad som hänt och ingen är dömd för något. Det enda du vet är två som berättar två olika historier som säger emot varandra. Du borde söka hjälp för ditt tankesätt, inte okej att skriva detta med tanke på den infon du sitter på angående detta ärende.
Citera
2015-07-10, 13:11
  #44
Medlem
lousys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreaspajus
Du vet inte vad som hänt och ingen är dömd för något.

Vad fan yrar du om? Skapade du ett trollkonto bara för att försvara dig själv eller?

Gå och lägg dig för fan.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback