Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2015-07-11, 22:18
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sipofa


Det är en kvinna med massor av smink i varje bilder. Hon är inte FUL, enligt mig är hon HET, MEN hon ser ut som en jävla vanlig människa. Kanske en 7a på skalan.
Ja? Ts problem är ju att ungen är ful som barn. spelar väl ingen roll om taylor swift inte är 10/10, min poäng var ju att ganska många barn går från fula till snygga när de blivit lite äldre.
Citera
2015-07-11, 22:55
  #98
Medlem
Det finns inga fula människor. Ingenting är fult. Våran hjärna kan göra så att vi uppfattar vissa saker som fula men det är inte sant för det.
Citera
2015-07-12, 12:37
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av complyt200
Ja? Ts problem är ju att ungen är ful som barn. spelar väl ingen roll om taylor swift inte är 10/10, min poäng var ju att ganska många barn går från fula till snygga när de blivit lite äldre.
nja kanske sant, kanske inte sant. Han behöver nog bara självförtroende, och en sådan idiot som farsa som han har kanske han aldrig kommer att få det, han lär nog bli traumatiserad från barndomen. För har man självförtroende kan man vara snygg även om man är ful.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback