Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2015-08-04, 10:14
  #49
Avstängd
MySpaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laywithme
Var ett vitt gäng som gjorde detta vad jag hört. Vet inte riktigt hur det gick till men GM hade slagit till denna killen så han ramlat baklänges och slogit i bakhuvudet vilket gjorde så han svalde tungan. På sidan av så hade resten av gänget rånat en av hans polare på klocka och grejer i samband med detta.

Grabben heter Jimpa King Ander**on på facebook.
Han är ju från Stockholm....
Citera
2015-08-19, 15:19
  #50
Medlem
Tagit från konversation med Jimpan Kingen Andersson lyder så här: Jag och några polare va ute hade festat. Stod 3 invandrar på andra sidan. Ena var 14 den andra 17 och den 3dje vart 20. Den som var 17 år skrev jävla horungar och att dom skulle knulla våra mammor osv. Då sprang vi över och fråga va fan dom håller på med . Stod kanske 4-5st runt mig ja var full och då slog ja den ena killen för att komma undan. Men då visa de sig att det var fel kille ja slog det var 14åringen.... Jag gick där i från och tänkte på vad ja gjorde menas dom andra plocka saker från dom hade inte en aning om de. Allt var ett missförstånd. Jag skulle aldrig vilja slå en kille på 14 år. Men de var mörkt och massa folk runt mig. Kunde inte hantera det. Sen hälsar han detta till dig som hängde ut honom: Att folk ska ta reda på fakta innan dom skriver ut massa skit.
__________________
Senast redigerad av flummiz88 2015-08-19 kl. 15:21.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback