• 1
  • 2
2015-07-02, 10:32
Bannlyst
Robin "Mos" Andersson som kommer att vara med i Paradise Hotel 2015 nu i höst är 23 år gammal och har legat med över 200 tjejer? hur e de möjligt?? Han gjorde ett lögndetektor test där han svarade på frågan och den var rätt:

http://www.tv3.se/paradise-hotel/mos...detektortestet

Är han verkligen så snygg att varenda tjej faller för honom?!? och över 200 tjejer på sina ynka 23 år!!! Enligt mig är det en gåta!!!

Så om man ser `` så bra ut`` kan man i princip ligga med vilken tjej man vill,när man vill och hur man vill?
Citera
2015-07-02, 10:36
Medlem
vanligvaniljs avatar
Han ligger väl i som fan och raggar på allt med 2 ben utan kuk.
Citera
2015-07-02, 11:07
Medlem
Fan han va ju inte ens särskilt snygg.

Men nej en lögndetektor mäter trots sitt namn inte lögner, den mäter förändringar i puls, finns även mer avancerad shit som mäter förändringar i hjärnaktivitet.

Men det spelar ingen roll vilken maskin du använder, människor som har ljugit hela sitt liv (vilket jag är rätt så säker en viss "playboy" här har gjort), blir till slut så bra på det att de klarar att hålla sig cool lugna även när de drar en fars. De kanske till och med själva tror på lögnen de drar, i såna fall ger lögndetektorn inga utslag oavsett.

Är det omöjligt? Nej. Har själv en polare (21 år) som jag vet har legat med 3 siffrigt många brudar.

Dock köper jag det inte riktigt då herr "mos" är lite av ett fuckface i min bok.
Citera
2015-07-02, 11:37
Medlem
Häftigt.

Jag är äldre än honom har bara legat med 4-5 tjejer jag älskat.

Han ljuger säkert inte. Det är inget magiskt med det egentligen. Låt det bara bli din enda prioritering, mål och nöje i livet, så har du gott om tid att låta detta hända.

3-4 tjejer per år låter nice, men mer än det börjar bli lite löjligt tycker jag.
Senast redigerad av -.-.-.- 2015-07-02 kl. 11:43.
Citera
2015-07-02, 11:39
Bannlyst
Har du inga krav på utseendet så kan du ligga med en ny tjej varje dag.
Citera
2015-07-02, 12:11
Medlem
Haha seriöst alltså, finns ingen wow-faktor i det här.. Ligger du med 2 tjejer i månaden från 15-23 är du uppe i 192 tjejer.. Är man singel och ser bra ut så är det inga problem alls om man är tillräckligt kåt, använder man sig av dejtingappar som badoo eller tinder så är det inga problem att få till en om dagen om man är villig att sänka standarden vissa dagar när det går lite trögt.
Citera
2015-07-02, 12:47
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonZaphiira

Är han verkligen så snygg att varenda tjej faller för honom?!? och över 200 tjejer på sina ynka 23 år!!!

Snygg vete fan men däremot känd, i minna ögon ser han ut som en sugbög. Men jag vet ej fan vad det är med vissa kvinnor, är du bara känd eller har en position som anses flashig så får du knulla hur mycket som helst.

Har själv tex jobbat tio år på krogen både i insläppet och i baren så jag talar av egen erfarenhet, du skulle tex kunna sätta Bert Karlsson i dörren och han skulle få trycka varje kväll. Som sagt, vet ej fan vad som rör sig i huvudet på en del kvinnor...
Citera
2015-07-02, 13:19
Medlem
Robin.Bentleys avatar
200 tjejer är inte det minsta orimligt. Säg att man oftast är singel och ligger med 2 i månaden, vilket inte är jättemycket. Då blir det ca 25 per år. På 10 år är man uppe i 250 ligg. Det låter mycket men att hitta 2 nya ligg per månad är inget jättesvårt. Så folk som säger att de legat med ett par hundra tjejer behöver inte alls ljuga.
Citera
2015-10-17, 08:13
Medlem
Loobans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin.Bentley
200 tjejer är inte det minsta orimligt. Säg att man oftast är singel och ligger med 2 i månaden, vilket inte är jättemycket. Då blir det ca 25 per år. På 10 år är man uppe i 250 ligg. Det låter mycket men att hitta 2 nya ligg per månad är inget jättesvårt. Så folk som säger att de legat med ett par hundra tjejer behöver inte alls ljuga.

word! Tror somliga här inne blir lite avis. Förstår dock inte varför. Ingen bedrift som gynnar en i livet särskilt mycket
Citera
2015-10-17, 08:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Looban
word! Tror somliga här inne blir lite avis. Förstår dock inte varför. Ingen bedrift som gynnar en i livet särskilt mycket

Inget att bli avis över. Hade en kompis som var likadan och skröt om att han var uppe i 250. Att över hälften var typ mindre attraktiva (minst sagt) var inget han ville diskutera.

Paradise hotel och Big brother folk är bara show-offs och wannabees med bekräftelsebehov som behöver behandling och starka mediciner av legitimerad psykolog.
Senast redigerad av GatorG 2015-10-17 kl. 08:21.
Citera
2015-10-25, 00:02
Medlem
Grankulas avatar
han har ju en mega balle vilket skulle kunna förklara saken lite bättre också.
Citera
2016-09-09, 07:07
Medlem
Han knullar väl allt? Vissa gör allt för lite fitta. Och han ser ju så jävla feminin ut?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in