Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-07-04, 17:51
  #61
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pejtrik
Våldtäkt!


Hon kan ju fråga honom i förebyggande syfte innan de somnar.
Citera
2015-07-05, 14:21
  #62
Medlem
Euripidess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NZmonstret
Får han bara knulla nyduschad? Du verkar ju skön....

Ja, att få ha sex trots att man är svettig och ofräsch är ju en rättighet. Det är stor skillnad på att vara direkt ofräsch och att vara nyduschad, till och med någon som du borde kunna förstå det.
Citera
2015-07-05, 15:45
  #63
Medlem
Det var då ett väldans tjat om våldtäkt. Det är ingen våldtäkt. Han gör det utan att veta om. Att ha sex med någon som är fräsch är ju en självklarhet
Citera
2015-07-07, 05:00
  #64
Medlem
xWingmaNxs avatar
Detta fenomen är nog ganska vanligt, har själv upplevt detta med i princip samtliga flickvänner hitintills.

Jag har själv en viss förmåga, vad jag förstått, att i sömnen ta vissa rörelser som att hon vill ha sex. (t.ex. att hon fryser och flyttar närmare.) Detta händer i princip enbart om jag sover naken, det räcker med Underkläder för att inget ska hända.

Det som är ännu mer skruvat är att jag själv inte är medveten om vad som händer och oftast själv säger ifrån att jag inte orkar ha sex och vill sova strax efter att jag börjat, som om att det var hennes idé liksom.

Riktigt läskigt när man själv inte har någon som helst kontroll över det. Dock ska det sägas att jag inte på något sätt är våldsam/påstridig eller på något annat sätt tvingar mig till något, får jag ett nej eller liknande så har jag fått förklarat att jag slutar omedelbart.

Och nej, jag har heller ingen fetisch för att ha sex med sovande tjejer, tvärt om så blir jag faktiskt väldigt avtänd och äcklad av sådant.

/Er Wingman.
Citera
2016-04-15, 00:53
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Euripides
Ja, att få ha sex trots att man är svettig och ofräsch är ju en rättighet. Det är stor skillnad på att vara direkt ofräsch och att vara nyduschad, till och med någon som du borde kunna förstå det.

håll käften
Citera
2018-03-06, 16:51
  #66
Medlem
Spaceman81s avatar
Ursäkta att jag livar upp den här gamla tråden men jag lider också av "sexsomnia" jag pratar snusk och försöker genomföra samlag i sömnen. Det blir värre med alkohol och droger. Detta gjorde så att jag sårade mitt ex så mycket att det tog slut. Det är ett satans otyg. "Botemedlet" är att låta bli alkohol/droger, hjälper inte det så får man sova skavfötters eller i olika sängar.

Om nån har nåt fungerande botemedel mot detta så tas det gärna emot. Detta har förstört det enda sexliv jag haft och någonsin kommer att få...

https://nyheter24.se/nyheter/forskni...r-sex-i-somnen
Citera
2018-03-06, 19:01
  #67
Medlem
Om min kille inte skulle vilja ha sex med mej, skulle jag lämna honom.
Är han nåt jäkla freak som vill få dig att känna dej oattraktiv/sämre genom att neka dej sex?
Citera
2018-03-06, 19:43
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiwk
Hej!
Nu har jag börjat ledsna på att bli juckad på mitt i nätterna så jag vill gärna ha råd.
Min pojkvän som annars inte vill ha sex, utför ofta sexuella handlingar i sömnen och det går oftast inte att stoppa han fören han är klar.
Någon som har erfarenhet eller råd utav de??

Citat:
Ursprungligen postat av kiwk
Knuffar jag iväg han och säger nej så går det några minuter så är han på mig igen. Ha sex innan han sover vill han inte då han är för trött efter jobb eller så har han inte duschat och då vill inte jag. Får prata med han och se om han vill söka hjälp

Upplever det som att ni har problem i förhållandet, snarare än att hans beteende är onormalt. Grundläggande behov som inte blir tillfredsställda, vem det än är som inte vill, har en tendens att urarta sig på andra sätt. Att lägga över ansvaret på den ena parten, i detta fall honom, är att undvika det faktiska problemet. Prata öppet om det som sker istället, dina egna krav på honom kan upplevas vara minst lika opassande som hans beteende mot dig i sänghalmen.
Citera
2018-03-10, 20:27
  #69
Medlem
.Hellraiser.s avatar
På natten kan ju vissa drömma och vissa har något som gör att de lever ut fantasier. Folk som går i sömnen t ex är väl nåt liknande.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback