Citat:
Ursprungligen postat av
minipanini
Länsförsäkringar utan tvekan.
Åtminstone efter vad jag hört från många av deras kunder. Aldrig något tjafs från bolaget. Ofta inte ens begäran om papper eller annat. Väldigt serviceminded.
Haha

Antingen vill du sprida reklam eller så tror du faktiskt på vad du säger, jag vet inte vilket som är mest uppseendeväckande, så dåliga reklamförsök eller att det finns folk som gör så oreflekterade antaganden.
Vilket försäringsbolag som kan erbjuda TS det mest förmånliga försäkringspaketet beror på många olika parametrar. Priserna kommer att variera, precis som vilka olika förmåner/förutsättningar som ingår i paketen. Till det ska läggas hur TS prioriterar mellan olika parametrar, till exempel pris, vad som ingår i paketet och hur företaget är ur servicesynpunkt.
LF har för övrigt gett de dyraste försäkringserbjudandena när jag själv mailat olika företag om vad de tog för att försäkra min bil + lgh. Men de ka givetvis vara billigare på andra försäkringar, andra bilmodeller, andra kundgrupper (som de kanske i större utsträckning riktar sig mot). Man måste helt enkelt presentera sina egna förutsättningar för de olika bolagen och jämföra deras respektive erbjudanden.