Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-07-05, 01:42
  #25
Medlem
Folk som kör påverkade av droger eller alkohol borde få körkortet indraget i 5 år.

Vill du ta droger får du fan se till att göra det på ett sätt så att du själv är den ende som ev. tar stryk.

Rattfylla - som är en vanligare företeelse - handlar om skitfolk som inte orkar gå, och liknande. Man blir så j-a trött på sånt här...
Citera
2015-07-05, 13:25
  #26
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manonfire2015
Börja med att läsa denna länk.

(FB) Tråden om Englas mördare, Anders Eklund

Innehåller bla...

De åtalade för misshandeln av Eklund

27 åringen, sex avsnitt i belastningsregistret.

Senast dömd 2011 till nio års fängelse, för grov våldtäkt och grovt rån mot en 84-årig kvinna i Falun.

2008, dömd till två års fängelse för rån vid tre tillfällen.

2006, dömd för grov våldtäkt och rån till två års sluten ungdomsvård.

2004, dömd för grov misshandel, till "nödvändig vård inom socialtjänsten".

26 år, 21 avsnitt i belastningsregistret.

Senast dömd 2013 för grov kvinnofridskränkning och grov våldtäkt i Uppsala till tre års fängelse.

2011, dömd för trafikbrott och biltillgrepp till fyra månaders fängelse.

2008, dömd för misshandel vid tre tillfällen, ofredande och narkotikabrott till tio månaders fängelse.

2006, dömd för rån och bedrägeri till fängelse i ett år och fyra månader.

2005 och 2003 dömd för bland annat misshandel, narkotikabrott och stöld till "nödvändig vård inom socialtjänsten."

Kolla även FUP:en

Är du nöjd nu när jag betjänat dig? KLART OCH TYDLIGT ATT "D" VAR EN VÅLDTÄKTSMAN MÅ HAN BRINNA I HELVETET!

SVÅRT ATT GÅ IN I TRÅDEN SJÄLV FRÅN BÖRJAN SOM JAG HÄNVISADE TILL.

https://minfil.org/m992gfbbb2/Grovmi...eanstalten.pdf
Duktig idiot, varför kunde du inte göra det från början? Jag är egentligen fullständigt ointresserad av det här fallet men poängen är som jag skrev att den som påstår något har det förbannade ansvaret att belägga sina påståenden. Det duger inte att som du skriva "Ring Svea hovrätt. Kolla Lexbase.", det är du som ska göra det om du påstår något.

Din länk till tråden är inget vidare, länka till specifikt inlägg istället. Man kan ha olika inställning för antal inlägg per sida här så det blir fel när någon bara länkar till en sida, man hamnar på en helt annan sida om man har fler eller färre inlägg per sida. Den sista länken är dock ok.

Citat:
Ursprungligen postat av albypeter
Det har väl redan länkats/ talats om den specifika tråden här på FB så vad är problemet?!?
Nej idiot, det hade det inte gjorts när jag skrev och dessutom duger det fan inte att bara länka till en tråd med tusentals inlägg när man kommer med ett påstående.
Citera
2015-07-05, 21:28
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Duktig idiot, varför kunde du inte göra det från början? Jag är egentligen fullständigt ointresserad av det här fallet men poängen är som jag skrev att den som påstår något har det förbannade ansvaret att belägga sina påståenden. Det duger inte att som du skriva "Ring Svea hovrätt. Kolla Lexbase.", det är du som ska göra det om du påstår något.

Din länk till tråden är inget vidare, länka till specifikt inlägg istället. Man kan ha olika inställning för antal inlägg per sida här så det blir fel när någon bara länkar till en sida, man hamnar på en helt annan sida om man har fler eller färre inlägg per sida. Den sista länken är dock ok.

Nej idiot, det hade det inte gjorts när jag skrev och dessutom duger det fan inte att bara länka till en tråd med tusentals inlägg när man kommer med ett påstående.

Då kan vi vara överens om att föraren D*vid S*ilverun är en numera död våldtäktsman. Förstår ditt resonemang pallade inte bara lägga ner tid och engagemang just då på att bekräfta något jag vet är sant. Det jag däremot kan köpa är att man av respekt för andra inte bara ska sprida osanna rykten om människor speciellt inte när det gäller så allvarliga brott som en våldtäkt, definitivt inte på FB. Men skönt med en våldtäktsman mindre på jorden, det kan vi vara överens om väl? Vem var den andre som satt med honom i bilen? Också nån våldtäktsman?
Citera
2015-07-05, 23:10
  #28
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manonfire2015
Då kan vi vara överens om att föraren D*vid S*ilverun är en numera död våldtäktsman. Förstår ditt resonemang pallade inte bara lägga ner tid och engagemang just då på att bekräfta något jag vet är sant. Det jag däremot kan köpa är att man av respekt för andra inte bara ska sprida osanna rykten om människor speciellt inte när det gäller så allvarliga brott som en våldtäkt, definitivt inte på FB. Men skönt med en våldtäktsman mindre på jorden, det kan vi vara överens om väl? Vem var den andre som satt med honom i bilen? Också nån våldtäktsman?
Bra då är vi överens och ja, det verkar inte ha varit någon större förlust för samhället att han omkom om man säger så. Synd bara om föraren i bilen han krockade med men det stod att han bara skadades lindrigt som tur var.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback