Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-07-15, 19:23
  #61
Medlem
DrUgglas avatar
Jaha 3 veckor in på mitt nya hälsosamma liv. Svårt att säga vilken vikt jag tappat, VÅGJÄVELN visar annorlunda varje morgon. Ryggskottet är iaf borta(sköönt) men får fortfarande lite ont i benen när jag går, speciellt på assfallt. Funderar på om det kanske kan vara dojorna som har dålig dämpning, försöker gå så mycket på grus som möjligt.

Det flyter på men problemet är att jag fortfarande är deprimerad och lider av tvångstankar och återkommande ångest dagligen, har ett par diagnoser som jag inte vill gå in på men en är OCD. så har ingen energi, allting känns tungt. Måste typ träna en gång om dagen för att överleva dagen utan att bli helt paranoid och få panikattack, när jag ska sova får jag svårt att andas ut, det problemet hade jag förra sommaren och läkarna trodde att det var astma, det var det inte. Måste vara psykiskt(ångest). Är dock bestämd vid att aldrig avvika från rutinerna och falla tillbaks till mitt gamla liv, endast döden kan stoppa mig.

När jag finner promenader mer stimulerande än det jag brukar gilla att göra så måste det fan vara depression... vet inte vad fan jag ska göra trodde att omställningen till ett hälsosammare liv skulle ta bort depressionen men icke. Vägrar ta SSRI. Kan ju få tag i benz/z-benz om jag vill men vill inte ta nåt sånt nu i sommar
__________________
Senast redigerad av DrUggla 2015-07-15 kl. 19:29.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback