Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-06-30, 13:07
  #13
Medlem
Attans, skulle stå "via mitt facebookkonto".

Kan någon mod lägga in det snälla söta rare, min edit tid är slut, tack peace!
Citera
2015-06-30, 21:38
  #14
Moderator
HelgeBuks avatar
Kom igen TS, det är ingen idé att hålla på så där... Folk tycker bara du är jobbig. Men jag vet hur det är, man hittar nåt intressant som känns helt omvälvande och vill dela med sig.. Problemet är bara att de som inte själva letar efter nåt sånt skiter i det och snarare blir irriterade av blotta tanken på att deras världsbild kan raseras på nåt sätt.

Antyd din ståndpunkt lite diskret nånstans och låt intresserade komma till dig istället.

För övrigt känns det väl lite tveksamt om tråden som sådan hör hemma under "Anarkism" även om kanske videon du länkade till handlade om sånt (inte kollat)...
Citera
2015-07-01, 12:04
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Kom igen TS, det är ingen idé att hålla på så där... Folk tycker bara du är jobbig. Men jag vet hur det är, man hittar nåt intressant som känns helt omvälvande och vill dela med sig.. Problemet är bara att de som inte själva letar efter nåt sånt skiter i det och snarare blir irriterade av blotta tanken på att deras världsbild kan raseras på nåt sätt.

Antyd din ståndpunkt lite diskret nånstans och låt intresserade komma till dig istället.

För övrigt känns det väl lite tveksamt om tråden som sådan hör hemma under "Anarkism" även om kanske videon du länkade till handlade om sånt (inte kollat)...


Tycker tråden passar riktigt bra i anarkism eftersom det är ett förtryck och ett försök att tysta ner kunskap om anarkin.
Staten vill att alla ska fortsätta tro att anarki är en dyngrak punkare i stadsparken som sjunger med till slaskfittorna och som kommer lägga sig ner och självdö om man inte säger åt hen vad hen ska göra.
Citera
2015-07-02, 16:52
  #16
Medlem
Starta ett nytt konto icognito, zim-zala-bim problem löst.

Dessutom att du citerar vad 99 % av "vanliga" människor ser som trams d.v.s. anonymous, nwo och annat så motarbetar du inte direkt bilden...

Tänk om, gör något nytt.
Citera
2015-07-02, 17:49
  #17
Medlem
Anonymous är inte vad det var förr. Kom ihåg när de gjorde motstånd mot vettiga saker.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback