Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 2
  • 3
2015-09-11, 15:57
  #25
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av federeX
Jäkligt bra rapport, nästan så man blir lite sugen på att testa H någongång.

Ja det måste man ju göra innan man dör
Citera
2015-09-11, 19:11
  #26
Medlem
Ser många positiva svar i tråden, och visst är rapporten väksriven. Jag blir dock till största del orolig över TS omedelbara framtidsutveckling när jag läser. Att redan från början inte stå ut med verkligheten och således istället vända sig till tunga droger för verklighetsflykt brukar aldrig sluta väl.

Uppdatering av tråden med temat "hur gick det sen?" hade varit intressant att läsa.
Citera
2017-05-09, 12:26
  #27
Avstängd
FX5000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderation
'

Citat:
Ursprungligen postat av Maneetti
Ser många positiva svar i tråden, och visst är rapporten väksriven. Jag blir dock till största del orolig över TS omedelbara framtidsutveckling när jag läser. Att redan från början inte stå ut med verkligheten och således istället vända sig till tunga droger för verklighetsflykt brukar aldrig sluta väl.

Uppdatering av tråden med temat "hur gick det sen?" hade varit intressant att läsa.


Uppdatering!
Hur har det gått?!
Citera
2017-05-09, 12:34
  #28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FX5000
Uppdatering!
Hur har det gått?!

Det har inte blivit något mer alls, jag har tagit tag i mitt liv

Jag levde upp till mitt nick!
Citera
2017-05-09, 12:35
  #29
Avstängd
FX5000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderation
Det har inte blivit något mer alls, jag har tagit tag i mitt liv

Jag levde upp till mitt nick!
Respekt!
Hur gjorde du för att ta dig ut ur skiten?
*söker inspiration*
Citera
2017-05-09, 12:38
  #30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FX5000
Respekt!
Hur gjorde du för att ta dig ut ur skiten?
*söker inspiration*

Jag fastade.
Citera
2017-05-11, 15:48
  #31
Medlem
Drumedarens avatar
Välskriven rapport och skönt att höra att du tagit dig ur skiten! 8/10.
Citera
2017-05-26, 03:51
  #32
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Rafflande läsning. Tack för en svindlande rapport. När jag känner att livet är över så skall jag sätta nålen i armen. Nått att se fram i mot på ålderns höst. Har luktat lite på opiatvärlden när jag fick morfin på akuten. Men doserna är ju så snåla. Man blir inte riktigt maxad på dom doserna. Har inte känt sug efter hospitalet. Tackar för det.
Citera
2017-05-26, 23:00
  #33
Medlem
Bra skrivet, precis samma språka som porrtidningarna på 80-talet. Det var ändå proffs som skrev förstås. Har inte läst tråden men skulle se det som ett mirakel om TS fortfarande lever eller inte är horse-torsk iaf.
Citera
2017-05-27, 15:26
  #34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Bra skrivet, precis samma språka som porrtidningarna på 80-talet. Det var ändå proffs som skrev förstås. Har inte läst tråden men skulle se det som ett mirakel om TS fortfarande lever eller inte är horse-torsk iaf.
Jag lever och mår otroligt bra. Jag har lämnat alla droger bakom mig och skäms över mitt förflutna.
Citera
2017-05-29, 10:26
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderation
Jag lever och mår otroligt bra. Jag har lämnat alla droger bakom mig och skäms över mitt förflutna.
Fy fan va mäktigt! Så otroligt starkt gjort!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback