Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-07-09, 11:28
  #25
Medlem
Jag beställde dessa element iaf, om dom inte passar får jag skicka tillbaka dom
__________________
Senast redigerad av hiphoppucko1337 2015-07-09 kl. 12:26.
Citera
2015-07-09, 16:24
  #26
Medlem
Bazecoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphoppucko1337
Jag beställde dessa element iaf, om dom inte passar får jag skicka tillbaka dom

Passar tror jag dem gör.Om det skulle strula så kan du göra egna skruvhål med en syl.Men se till då att blir jämt och att du får elementet att sitta korrekt där efter.Lycka till.
Citera
2015-07-10, 00:30
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazecoon
Passar tror jag dem gör.Om det skulle strula så kan du göra egna skruvhål med en syl.Men se till då att blir jämt och att du får elementet att sitta korrekt där efter.Lycka till.

Jo jag tänkte det Tack ska ni ha alla som har hjälpt till!!
Citera
2015-07-10, 15:12
  #28
Medlem
Hej igen, jag fick hem högtalarna idag, löda fast kablarna och det fungerade långt över förväntan! Tack för hjälpen allihopa!
Citera
2015-07-11, 13:34
  #29
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphoppucko1337
Hej igen, jag fick hem högtalarna idag, löda fast kablarna och det fungerade långt över förväntan! Tack för hjälpen allihopa!

I många fall är det ett bättre val att köpa nya högtalarelement än att kanta om gamla element. Ibland betyder det att man inte får tag i exakt ett likadant element som satt i högtalaren från början men det brukar sakna praktisk betydelse när vi rör oss i normala prisklasser.

Då är det bara att spela på nu då...!

Citera
2015-07-11, 23:37
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
I många fall är det ett bättre val att köpa nya högtalarelement än att kanta om gamla element. Ibland betyder det att man inte får tag i exakt ett likadant element som satt i högtalaren från början men det brukar sakna praktisk betydelse när vi rör oss i normala prisklasser.

Då är det bara att spela på nu då...!


Japp!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback