Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-07-04, 13:23
  #37
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Killen håller ju på med en ingenjörsutbildning. Jag är i den branschen och tjänar över 40 000 12 månader om året, hur många sjuksyrror gör det?
Alla som pendlar till Norge
Där hänger det förstås på att man har turen att vara boendes i en gränskommun, annars är det ganska osmidigt och har ett högt socialt pris mtp all pendling.
Citera
2015-07-04, 14:29
  #38
Medlem
lousys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eskilaskig
Du är en säljare och har ingen talan!

Nej, jag har sommarledigt.
Citera
2015-07-11, 18:52
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmamma
Jag är dock för gammal (snart 30) för att jobba med diverse jobb för "ungdomar", lex restaurang, hotell, säljare osv. Finns det jobb för oss lite äldre, som inte har speciellt mycket att komma med, och som vill ha ett hyggligt sommarkneg?


Är du på riktigt Att säga att man som strax under 30 år är för gammal för att arbeta på restaurang, hotell, säljare är ju bara efterblivet. Du bör nog vara nöjd med jobbet du har nu.
Citera
2015-07-11, 18:55
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptenAlex
Är du på riktigt Att säga att man som strax under 30 år är för gammal för att arbeta på restaurang, hotell, säljare är ju bara efterblivet. Du bör nog vara nöjd med jobbet du har nu.
Resturanger vill ofta servera lammkött. Och i en respektabel ålder om trettio år kan man vara mogen för större uppgifter.
Citera
2015-07-12, 00:05
  #41
Medlem
prizs avatar
Sök jobb som vakt. Du kommer säkert få möta många väktare och ordningsvakter som sjuksyrra sen så det kan vara bra att få perspektiv också. Finns stort behov på sommarn.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback