Citat:
Ursprungligen postat av
ArneIII
Jag skulle valt Trollhättan på grund av att det ligger närmast Göteborg, eller det går fortast att åka dit i alla fall.
Har aldrig bott i någon av städerna men jag blev förvånad av hur fort det gick att ta sig till Trollhättan från Göteborg när jag åkte dit i vintras.
Ärligt talat spelar det väl ingen roll heller då ställena ligger typ 20 minuter ifrån varandra. Jag skulle bott där jag kunde få ett boende jag trivts med.
Sant! Jag har sett i flera forum/trådar på internet i flera år hur mycket skit Trollhättan får, helt ärligt talat så fort jag åker utanför staden till andra orter, oftast mindre hålor och sånt längtar jag hem till Trollhättan direkt.
Vänersborg och Uddevalla är inga super ställen precis själva, rätt tråkiga faktiskt. Uddevalla är väl mer okej men, Trollhättan må vara en Sosse kommun och södra delen av Trollhättan är lite "no go zone" men annars är det okej.
Låt SD eller KD styra Trollhättan och släng ut alla invandrare och Trollhättan trots sin industri bakgrund hade blivit rätt reko! Och som du sade, jag tar bilen ner till Göteborg på 45 minuter så är det klart! Vilket jag gör ibland av olika anledningar.