Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-06, 17:23
  #493
Medlem
santacls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=ZsL4voedcJU

Narcos Season 4

New country. New cartel. New empire. Narcos: Mexico premieres November 16 on Netflix.
__________________
Senast redigerad av santacl 2018-09-06 kl. 17:49.
Citera
2018-09-06, 18:33
  #494
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
https://www.youtube.com/watch?v=ZsL4voedcJU

Narcos Season 4

New country. New cartel. New empire. Narcos: Mexico premieres November 16 on Netflix.

Låt dessa två månader gå snabbt!
Citera
2018-10-18, 16:44
  #495
Medlem
santacls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=VBLcYJ7C4F0

Narcos: Mexico | Official Trailer

The birth of Mexico’s drug war. Narcos: Mexico premieres November 16 on Netflix.
Citera
2018-11-08, 15:44
  #496
Medlem
santacls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=4F7eu_n-ElQ

Narcos: Mexico | Mano a Mano
Citera
2018-11-15, 20:09
  #497
Medlem
PsychoChillers avatar
Jag skippade tredje säsongen av förklarliga skäl men jag ska se Mexico, som egentligen är en egen serie, när den släpps. Följande borde inte behöva vara bakom spoiler men va fan:

Citera
2018-11-16, 13:02
  #498
Medlem
santacls avatar
Nu håller vi tummarna för detta blir bra, trailers har sett bra ut så är taggad.
Citera
2018-11-16, 13:54
  #499
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Nu håller vi tummarna för detta blir bra, trailers har sett bra ut så är taggad.

Tre avsnitt in får jag säga att det är helt okej men inte mer än så. Mexico lider stor brist på färgstarka karaktärer av samma kaliber som originalet hade i överflöd.
Citera
2018-11-16, 15:01
  #500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Tre avsnitt in får jag säga att det är helt okej men inte mer än så. Mexico lider stor brist på färgstarka karaktärer av samma kaliber som originalet hade i överflöd.

Ajdå. Trodde att det var en uppväxling jag såg nu i slutet av episod två...
Första två var är sega som sirap i mitt tycke. Skådespelare i mustasch går omkring i öknen och talar spanska, för att göra en kort sammanfattning.
Nåväl, ligger förkyld och kan väl lika gärna kötta på med en episod till för att se om det händer något.
Citera
2018-11-16, 17:33
  #501
Medlem
Episod fyra var betydligt bättre. Den innehåller det man kan förvänta sig av smygande runt knutar på större hus i mörker, flyga mindre flygplan med suspekt last i mörker, improviserade julfester på kokain, fyllekörning och favoriten "spårande av samtal".
Citera
2019-08-14, 06:40
  #502
Medlem
Hur är denna serie inte på första sidan? Det är lätt en 9/10-serie, i nivå med Breaking Bad, The Wire och The Sopranos.

Har du inte sett serien än så undrar jag vad du gör med ditt liv.
Citera
2019-08-14, 22:00
  #503
Medlem
ChiliPepperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glidingplaza
Hur är denna serie inte på första sidan? Det är lätt en 9/10-serie, i nivå med Breaking Bad, The Wire och The Sopranos.

Har du inte sett serien än så undrar jag vad du gör med ditt liv.

Jao det krävs att du skriva om det så kommer det på förstasidan

Jag tycker serien är bra, framförallt när man följer Pablo Escobar. Även sista säsongen där Matias Varela är med och gör en grym skådespelarinsats bland annat är riktigt bra. Men om det är i klass med The Wire och The Sopranos? Det krävs nog lite mer i mina ögon i alla fall

Har du sett Narcos: Mexico? Jag tycker den serien också är sevärd, inte alls lika bra som Narcos med Pablo Escobar och hans vänner och fiender men ändå okey. Tyvärr tröttnade jag på Mexico och hade längre paus innan jag valde att se klart det.
Citera
2019-08-14, 22:03
  #504
Medlem
ChiliPepperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Tre avsnitt in får jag säga att det är helt okej men inte mer än så. Mexico lider stor brist på färgstarka karaktärer av samma kaliber som originalet hade i överflöd.

Nä, Mexico var helt okey och han som spelade huvudrollen var bra. Även hans två kumpaner hade bra skådespelare. Men poliserna vet jag inte alls vad jag ska säga om, han som fick huvudrollen (Pena tror jag han heter) fick den mest för att han var så lik polisen som han skulle karaktärisera tror jag, helt okey men ändå platt och hans chef var ju så dålig ibland så det var sorgligt. Jag tröttnade efter några avsnitt och fick slita i genom resten av säsongen någon helg långt senare.

Första Narcos-serien är riktigt bra däremot, S3 borde alla se den är bra tycker jag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback