Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-23, 13:55
  #373
Avstängd
MrProsits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Samt finnes någon form av synopsis på vad det kommer att handla om? Vilken vinkel kommer säsong 3 att ta, vilken utgångspunkt?
Kommer handla om Cali kartellens rise and fall.
Citera
2016-10-24, 05:20
  #374
Medlem
brigades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Jag vill se en bra serie och skiter väl i sanningshalten. Jag dyrkar inte Escobar som du gör, och förövrigt så behöver inte Escobar ett piss; han är död.

Okej gå kolla på Harry Potter då pajas. Dyrkar? Skiter i han men gillar inte att man ändrar en så pass sjuk historia som hans liv ändå var.

Men det finns folk som lever från den tiden jävla fjant. Skriv inte mer till mig.
Citera
2016-10-24, 13:42
  #375
Avstängd
MrProsits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Okej gå kolla på Harry Potter då pajas. Dyrkar? Skiter i han men gillar inte att man ändrar en så pass sjuk historia som hans liv ändå var.

Men det finns folk som lever från den tiden jävla fjant. Skriv inte mer till mig.
Men din pajas detta är en serie, som ska innehålla en viss spänning och drama. Det är väl bara kul att hälften är fiktion och hälften är verklighet?
Citera
2016-10-24, 13:53
  #376
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Efter ha sett Patron del Mal fattar inte man hur man kan kolla på skiten Narcos. Sedan hoppas jag inte ni alla glömmer hur många fel det är i den.

Pajas serie.
Visserligen var Patron del Mal bättre, men att inte gilla Narcos då en del saker inte stämmer överens med historien måste innebära att du har svårt att se fler tv-serier än denna.

Såg färdigt säsong 2 nu som absolut inte var lika bra som första säsongen, men absolut sevärd!
Citera
2016-10-24, 14:18
  #377
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrProsit
Kommer handla om Cali kartellens rise and fall.

Även säsong 4? Det var lite rykten om Mexikanska kartellen och det hade varit intressant faktiskt.
Citera
2016-10-24, 17:42
  #378
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrProsit
Kommer handla om Cali kartellens rise and fall.

Alright. Förvisso intressant, men svårt att att göra utan att ha en så "ikonisk" frontfigur som Pablo ...
Citera
2016-10-27, 02:38
  #379
Medlem
brigades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrProsit
Men din pajas detta är en serie, som ska innehålla en viss spänning och drama. Det är väl bara kul att hälften är fiktion och hälften är verklighet?

Nehe din jävla idiot. Hans liv var redan spännande så det räckte utan fiktionen. Det är det jag försöker säga, är det så svårt att förstå.

Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Visserligen var Patron del Mal bättre, men att inte gilla Narcos då en del saker inte stämmer överens med historien måste innebära att du har svårt att se fler tv-serier än denna.

Såg färdigt säsong 2 nu som absolut inte var lika bra som första säsongen, men absolut sevärd!

Men hur många serier bygger på riktiga personer? Det som stör mig mest är dom två amerikanska fjantarna. Fy fan.
Citera
2016-10-28, 20:08
  #380
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Vad är det för kul att kolla på serien när den inte stämmer? Pablo var legend, han behöver inte en skit serie som INTE visar sanningen om honom. Han gjorde det ingen annan i historien har gjort. Därför er det synd att serien är så pass dålig.

Amerikansk skit som man får huvudvärk av att se. Sen att vissa tycker den är så bra måste väl vara för dom visste inte vem han var innan dom fick se denna serie.

Patron del mal, colombianska serien om honom är mycket bättre. Såg den för några år sen plus läst några böcker. För er som är verkligen intresserade av hans liv, uppgång och fall.

Jag håller väl med om att berättelsen om Escobar är så pass bra att den varken behöver kryddas eller ändras men om de ändrar på en del detaljer som på det hela inte spelar någon roll så är det egentligen skitsamma.

Jag har sett "Patron del mal" och tycker det också är en bra serie men den har sina brister också. Den följer en sydamerikansk tradition att göra film vilket gör att serien till stora delar känns som en billig mexikansk såpopera. Precis som i Asien spelar man på alla strängar för att locka fram det allra mest sentimentala vilket ger serien en ofrivilligt komisk twist precis som "actionscenerna" är kalkonartade. Skådisen som tolkar Escobar är dock extremt bra i sin tolkning. Även "patron del mal" tar sig lite tolkningsfriheter ibland.
Citera
2016-11-10, 01:11
  #381
Avstängd
MrProsits avatar
Narcos 3 kommer 2017. Inget datum satt än.
Citera
2016-12-09, 09:43
  #382
Medlem
TarzansFarsas avatar
Ifall man är team Pablo så var säsong 1 helt klart bäst. Säsong 2 var fortfarande bra men inte lika bra som säsong 1.

Gustavo

Citera
2016-12-10, 13:30
  #383
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrProsit
Narcos 3 kommer 2017. Inget datum satt än.

Jag skulle nog säga till hösten där alla avsnitt kommer ut samtidigt.
Citera
2016-12-11, 15:48
  #384
Medlem
Maximus111s avatar
Serien verkar ta en ny riktning framöver. Det jag har funderingar kring är om Cali kartellen kommer att vara lika intressant att följa för de har aldrig haft en ”större än livet” aura över sig.
Cali kartellen gillade att vara i skymundan.
Medan däremot Escobar var narcissistisk och gillade att bli sedd. Utan en riktig skurk kommer serien aldrig bli lika intressant för mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback