2015-06-26, 14:17
Medlem
johanness avatar
Ämnen sammanfogade, rubrik ändrad
/mod
Citera
2015-06-26, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WGAS
Jo att: Jag antar en bankomat måste ha en funktion som tömmer den på sedlar, för att kolla räkneverkets funktion t.ex. Skulle man kunna lägga in den ordern på ett anonymt kort, bara stoppa in kortet och rensa bankomaten på deg?

Kan bara bunta typ 20 sedlar per uttag, så någon toktömning av automaten blir inte av.
Citera
2015-08-10, 06:55
Bannlyst
NU vill jag inte ha en stor jävla atmskimmer men en sån litne man bara sätter fast på en bensinstation.

Med gsm och audiologging. Fy fan va grymmt. Ba sätta dit en p natten i nån lite skithåla utan kameror å få både pin och track å bara dra å handla. Fan vet inte hur det funkar exakt men förklara nån som e grym
Citera
2015-08-10, 11:09
Medlem
Koljarovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barclays123
NU vill jag inte ha en stor jävla atmskimmer men en sån litne man bara sätter fast på en bensinstation.

Med gsm och audiologging. Fy fan va grymmt. Ba sätta dit en p natten i nån lite skithåla utan kameror å få både pin och track å bara dra å handla. Fan vet inte hur det funkar exakt men förklara nån som e grym
Alla dina jävla inlägg handlar om att du vill få tips på lätta bedrägerier, klarar du inte av att utföra något utan att fråga runt på Flashback så är du nog inte rätt person att göra det.
Citera
2015-08-10, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koljarov
Alla dina jävla inlägg handlar om att du vill få tips på lätta bedrägerier, klarar du inte av att utföra något utan att fråga runt på Flashback så är du nog inte rätt person att göra det.

Snarare tvärtom. Dom smarta frågar och kollar runt innan. Dom dumma testar själv och paket fast.
Citera
2015-08-12, 09:45
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:

finns att köpa på dark markets
Citera
2015-08-12, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doktorphil
finns att köpa på dark markets

Och bli blåst på några tusen
Citera
2015-08-13, 21:04
Medlem
Citat:
Och bli blåst på några tusen

Vad förväntar du dig egentligen? postförskott och garanti?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in