Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-27, 14:42
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kohtalotar
är nog få som gör det för skojs skull utan man tvingas till det för att överleva.

Hur många sexarbetare i Europa tror du måste välja mellan att sälja sex och dö?
Citera
2016-12-03, 17:38
  #158
Medlem
Många kvinnor nuförtiden använder internet med eget sajt m.m. finns inget behöv att stå på gatan. Egentligen ser jag på sexköpslagen som ett försök att ta bort den synliga prostitutionen alltså gatutjejer. Det som sker på internet via sajter som t.ex adultwork kan inte kontrolleras av Polisen, så skulle de sätta hundratals poliser i sverige att jobba mot detta. Finns viktigare mål, som t.ex mord i Rinkeby och Malmö...känns som Polisen är svekad av politikerna. Män kommer alltid att ville ha sex. Fattiga kvinnor kommer alltid att finnas nånstans, eller yngre kvinnor som ville ha pengar till en levnadstil deras utbildning eller jobb ger de inte. Jag skulle jobba som man hora om jag kunde få betalt att knulla kärringar ! men bara doggy.
Citera
2016-12-27, 16:53
  #159
Medlem
Pengar, snabba helt enkelt.
Citera
2017-01-21, 15:59
  #160
Medlem
Afrolovers avatar
Som sagt pengar är nog det enda gemensamma nämnaren till prostitution. En person som prostituerar sig ser sin kropp som en ekonomisk tillgång för at financera något.

En enorm gråzon mellan att arbeta helt oberoende och frivilligt till bli offer för hallikar som tvingar den att arbeta i ett annat land och lägger beslag på deras förtjänst - traffing.

Har träffat tjejer som behövt pengar till att betala allt från döda pojkvänners knarkskulder till egna studier "bra att inte ha studielån att betala".
Citera
2017-01-21, 16:20
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nocturnaltourist69
Många kvinnor nuförtiden använder internet med eget sajt m.m. finns inget behöv att stå på gatan. Egentligen ser jag på sexköpslagen som ett försök att ta bort den synliga prostitutionen alltså gatutjejer. Det som sker på internet via sajter som t.ex adultwork kan inte kontrolleras av Polisen, så skulle de sätta hundratals poliser i sverige att jobba mot detta. Finns viktigare mål, som t.ex mord i Rinkeby och Malmö...känns som Polisen är svekad av politikerna. Män kommer alltid att ville ha sex. Fattiga kvinnor kommer alltid att finnas nånstans, eller yngre kvinnor som ville ha pengar till en levnadstil deras utbildning eller jobb ger de inte. Jag skulle jobba som man hora om jag kunde få betalt att knulla kärringar ! men bara doggy.



Frågan är om polisen ens ser detta som ett samhällsproblem.. Att studenttjej eller frånskild kvinna från ryssland tjänar lite extra på att suga kuk, är väl knappast någonting som skadar samhället.
(annat var det väl förr då man ville begränsa spridningen av könssjukdomar och oönskade graviditeter)

Hade jag haft utrustningen och utseendet hade jag nog själv gått i dessa tankarna, så länge man kan välja lite bland klient kretsen. (uttråkade hemmafruar med impotenta män)
Samma sak gäller nog många brudar.
Du kan jobba 70 timmars vecka åt hemtjänsten för minimilöner, alternativt vara städare åt nån tafsande chef (som ändå kräver sex) , eller helt enkelt köra ditt eget race och slippa skatta.
Citera
2017-01-24, 04:12
  #162
Medlem
NeoGenesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 70-talsfilm
9 av 10 kunder måste vara fula och/eller feta. Det är nog vanligt med orena kunder som stinker. Och många av dem är säkert mentalt rubbade också. Efter flera år i branschen måste de här tjejerna bli lika rubbade.

Ja. Det stämmer nog. Men det går ju att välja sina kunder. Jag känner flera horor. En var väldigt onöjd med sin kropp och tyckte inte hon förtjänade snygga ligg anyway, så varför inte tjäna pengar på gubbarna. Älskar ju att få kuk och knullar allt som rör sig vare sig hon får betalt eller inte. Nu har hon blivit fett mycket snyggare på sistone så börjar inse sitt värde och tar inte de fulaste snubbarna längre. Horar inte lika ofta heller, bara när ett tillfälle dyker upp typ. Vilket ska jämföras med när hon ständigt tog nya kunder. Har ett par stammisar som är sköna att snacka och umgås med, samt helt OK sex. Att dessutom få 5 lax för att man är 19 och välsvarvad skadar inte direkt.

En annan vän till mig är väldigt kräsen och tar bara unga, snygga män som hon ändå skulle kunna tänka sig att ligga med utan betalning. Men hon tänder på att ta betalt, att användas som en hora. Så det är en del av hennes sexualitet som undergiven och inte primärt en födkrok. Är dessutom extremt kinky, så det är lättare att hitta riktigt speciella individer när man letar torskar än när man raggar på krogen (skulle du vilja pissa i mina trosor, kväva mig med dem och knulla mig i röven medan du stryper mig med ett läderbälte)? Ingen normal raggningsreplik på O'Learys kvart i 2.

Det gäller för övrigt båda ska tilläggas, att ingen av dem är heltidsprostituerad. Båda är fräscha, högst socialt kompetenta och du hade aldrig kunnat gissa vad de sysslar med

Hoppas det besvarade några av dina frågor. För en peng kan du säkert få ställa en miljon frågor direkt till 19-åringen som jag är rätt tight med. Ser du bra ut får du säkert knulla henne också, bara fråga
Citera
2017-01-24, 04:14
  #163
Medlem
NeoGenesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Hur många sexarbetare i Europa tror du måste välja mellan att sälja sex och dö?

I tend to disagree. Myten om den olyckliga horan skadar mer än den gör nytta. Ja, det finns trafficking, men det betyder inte att de allra flesta horor är offer. Om du/vi skulle lyssna på vad de har att säga istället för att tala för dem och tolka deras tankar och motiv, så skulle bilden bli rätt annorlunda.
Citera
2017-01-25, 04:08
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoGenesis
Ja. Det stämmer nog. Men det går ju att välja sina kunder. Jag känner flera horor. En var väldigt onöjd med sin kropp och tyckte inte hon förtjänade snygga ligg anyway, så varför inte tjäna pengar på gubbarna. Älskar ju att få kuk och knullar allt som rör sig vare sig hon får betalt eller inte. Nu har hon blivit fett mycket snyggare på sistone så börjar inse sitt värde och tar inte de fulaste snubbarna längre. Horar inte lika ofta heller, bara när ett tillfälle dyker upp typ. Vilket ska jämföras med när hon ständigt tog nya kunder. Har ett par stammisar som är sköna att snacka och umgås med, samt helt OK sex. Att dessutom få 5 lax för att man är 19 och välsvarvad skadar inte direkt.

En annan vän till mig är väldigt kräsen och tar bara unga, snygga män som hon ändå skulle kunna tänka sig att ligga med utan betalning. Men hon tänder på att ta betalt, att användas som en hora. Så det är en del av hennes sexualitet som undergiven och inte primärt en födkrok. Är dessutom extremt kinky, så det är lättare att hitta riktigt speciella individer när man letar torskar än när man raggar på krogen (skulle du vilja pissa i mina trosor, kväva mig med dem och knulla mig i röven medan du stryper mig med ett läderbälte)? Ingen normal raggningsreplik på O'Learys kvart i 2.

Det gäller för övrigt båda ska tilläggas, att ingen av dem är heltidsprostituerad. Båda är fräscha, högst socialt kompetenta och du hade aldrig kunnat gissa vad de sysslar med

Hoppas det besvarade några av dina frågor. För en peng kan du säkert få ställa en miljon frågor direkt till 19-åringen som jag är rätt tight med. Ser du bra ut får du säkert knulla henne också, bara fråga

Det här låter så himla trovärdigt. Är du hora själv eller är det bara en slump att alla horor vill bli vän med dig? Eller att så många av dina vänner av en händelse råkat berätta att de är horor samt redogöra alla sina bevekelsegrunder för dig så att du kan sitta på Flashback och förtälja deras historia?

Och hur gör horan som bara väljer unga, snygga män till kunder? Måste de ansöka med foton eller kommer de och ställer upp sig i en kö i hennes bostad så att hon kan välja den som hon skulle ha legat med utan betalning?

Sedan verkar det ju JÄTTESUNT och extremt säkerhetsmedvetet med en hora som bara jagar extremt kinky torskar som vill strypa henne med läderbälte och kväva henne i hennes eget piss. Hon måste vara raketforskare.
Citera
2017-01-25, 07:00
  #165
Medlem
NeoGenesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elouise
Det här låter så himla trovärdigt. Är du hora själv eller är det bara en slump att alla horor vill bli vän med dig? Eller att så många av dina vänner av en händelse råkat berätta att de är horor samt redogöra alla sina bevekelsegrunder för dig så att du kan sitta på Flashback och förtälja deras historia?

Och hur gör horan som bara väljer unga, snygga män till kunder? Måste de ansöka med foton eller kommer de och ställer upp sig i en kö i hennes bostad så att hon kan välja den som hon skulle ha legat med utan betalning?

Sedan verkar det ju JÄTTESUNT och extremt säkerhetsmedvetet med en hora som bara jagar extremt kinky torskar som vill strypa henne med läderbälte och kväva henne i hennes eget piss. Hon måste vara raketforskare.

Nej, jag är inte hora själv. Men jag har flera vänner som är horor. Jag skiter i om du tycker det är trovärdigt eller inte, men det är ett faktum att horor dras till folk med mycket ladd på fickan och en viss typ av livsstil. Den lilla slampan du snackar om är faktiskt jävligt smart, men självdestruktiv som fan, därav det extrema sexlivet. Passar mig utmärkt ska tilläggas, we have a lovely sex life! And no cash transactions involved.

Min äldre väninnan, hon som som väljer snygga män till kunder, annonserar via rosa sidan och verifierar allt från riktigt namn till FB, bilder mm innan hon accepterar en kund. Inte särskilt svårt för någon som både är smart och riskmedveten. That said, så har hon ändå blivit grovt våldtagen minst en gång senaste året.

Du har säkert redan din bild av hur saker och ting är och vägrar ta in annan information, så antagligen var detta bara slöseri med min tid. Men jag får en till post iallafall, alltid något
Citera
2017-07-07, 22:23
  #166
Medlem
Dashades avatar
Alltså tanken har ju vandrat säkert en och flera gånger. Det älsta yrket vi har och det ska man ej få sysselsätta sig med på laglig basis. Nonsens. Det krävs nog ett och annat bakslag innan bilden suddas ut.

Men skulle jag öppna min dörr för en sådan verksamhet skulle jag ha verifiering som krav, och det är väl knappast konstigt? Eller? Men å andra sidan. Så ligger vi många av oss runt om i detta land utan att det kostar en spänn, möjligen läggs en slant på rekvisita. Men det går väl knappt att se som en betalning, bara en comforthöjare. Nä, man skulle ha tagit en å annan slant för alla sina ligg. Då hade jag vart miljardär.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback