Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-24, 18:56
  #1
Medlem
hesheitiss avatar
Jag är en man i 25 års åldern, jag har planer på att åka till Costa Rica mellan December - Januari.
Jag är en allsidig man, som gillar dykning, styrketräning, sportfiske, besöka regnskog, älskar djur, se naturen.

Kommer att spendera 4-5 veckor i CR, så vad har ni för tips till mig pojkar?
Citera
2015-06-24, 23:23
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hesheitis
Jag är en man i 25 års åldern, jag har planer på att åka till Costa Rica mellan December - Januari.
Jag är en allsidig man, som gillar dykning, styrketräning, sportfiske, besöka regnskog, älskar djur, se naturen.

Kommer att spendera 4-5 veckor i CR, så vad har ni för tips till mig pojkar?





Jag är en flicka men ger dig en rekommendation ändå... Nicaragua!!
Costa Rica e najs men dyrt, turistat med många amerikaner. Men fin varierande natur och mängder med pilgiftsgrodor i olika färger!
Citera
2015-06-24, 23:47
  #3
Medlem
Lacerdas avatar
Volontärjobba en vecka med skölpaddsuppfödning! Brudarna inbillar sig att du är en djup och härlig person, efter det är det upp till dig att spela korten rätt
Citera
2015-06-25, 22:34
  #4
Medlem
fishbanes avatar
Puerto Viejo!
Citera
2015-06-26, 01:27
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Volontärjobba en vecka med skölpaddsuppfödning! Brudarna inbillar sig att du är en djup och härlig person, efter det är det upp till dig att spela korten rätt


Men åååh vad cheesy. har själv jobbat på såna ställen, och det var ju för nedrans uppenbart när det gled in en fåfäng västerlänning som inte var där för djuren skull- Det var inte så jättepopulärt utanför gruppen med lågt IQ.

Men tror inte att TS är en sådan typ..
Citera
2015-06-27, 18:04
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giadi
Men åååh vad cheesy. har själv jobbat på såna ställen, och det var ju för nedrans uppenbart när det gled in en fåfäng västerlänning som inte var där för djuren skull- Det var inte så jättepopulärt utanför gruppen med lågt IQ.

Men tror inte att TS är en sådan typ..

Åh nej, en fåfäng "västerlänning"!!!
Till skillnad från en svettluktande " västerlänning" som inte ser att organisationen dom jobbar gratis för enbart är där för att lyfta ut cash från staten och dumma gringos!
/B
Citera
2015-06-27, 22:28
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giadi
Men åååh vad cheesy. har själv jobbat på såna ställen, och det var ju för nedrans uppenbart när det gled in en fåfäng västerlänning som inte var där för djuren skull- Det var inte så jättepopulärt utanför gruppen med lågt IQ.

Men tror inte att TS är en sådan typ..

Haha ja vad ska man säga. ..
Citera
2015-06-28, 15:05
  #8
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giadi
Men åååh vad cheesy. har själv jobbat på såna ställen, och det var ju för nedrans uppenbart när det gled in en fåfäng västerlänning som inte var där för djuren skull- Det var inte så jättepopulärt utanför gruppen med lågt IQ.
Det var värst, du stötte på personer med högt iq i dom trakterna, inte illa.
Citera
2015-08-12, 18:37
  #9
Medlem
Discmaskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giadi
Jag är en flicka men ger dig en rekommendation ändå... Nicaragua!!
Costa Rica e najs men dyrt, turistat med många amerikaner. Men fin varierande natur och mängder med pilgiftsgrodor i olika färger!


kan inte mer än å hålla med


nicaragua och honduras är helt klart mina favoriter, costa rica är såklart härligt men kan som sagt inte mäta sig med nica och honduras in någon kategori (speciellt inte dykning, gjorde min DM i honduras)
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2586609

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback