Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-23, 19:56
  #1
Medlem
Ja ni läste rätt, värdens hetaste man just nu. Hur kan man vara så het vid 57 års åldern? Han ser ju bättre ut nu än när han var 30 år.

Vill veta allt PRIVAT skvaller om honom.

Vet att han håller på att skilja sig , skilja sig för fjärde gången, inte lätt för honom. Han har tre söner, som inte alls är lik honom.

Hör av er. Taaack.
Citera
2015-06-23, 20:00
  #2
Medlem
Är inte han i bad standing hos judarna i Hollywood efter något uttalande som han bad om ursäkt för en ursäkt som ej godtogs då den ansågs ironisk. Sen har jag för mig att jag läst att han började gråta av glädje när Alfredsson castade han till Smiley i Tinker Tailor...
Citera
2015-06-23, 21:48
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Är inte han i bad standing hos judarna i Hollywood efter något uttalande som han bad om ursäkt för en ursäkt som ej godtogs då den ansågs ironisk. Sen har jag för mig att jag läst att han började gråta av glädje när Alfredsson castade han till Smiley i Tinker Tailor...

jo han bad om ursäkt, håller inte med det han sade. såg honom hos jimmy kimmel där han bad om ursäkt. fattar inte varför människor sade att det ansågs ironiskt. Men enligt mig såg han uppriktigt sagt ångerfull ut. Och att be om ursäkt är bedrift. Och att göra det offentligt. jo jag vet att vissa säger att han bad om ursäkt för annars skulle han inte få mer jobb. Men det såg uppriktigt sant ärligt ut.
Jo jag hörde också att han grät. Det gör honom mer intressant om en människa! tänk om han gråter när det går för honom? Underbart i så fall!
Citera
2015-06-23, 21:48
  #4
Medlem
Vilken tur att smaken är olika, han ser helt ordinär ut för mig, inte het på nåt sätt.
Varför skapa en tråd o hur het du är på honom? Är det inte enklare att skriva till hans hemsida?
Citera
2015-06-24, 21:29
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Vilken tur att smaken är olika, han ser helt ordinär ut för mig, inte het på nåt sätt.
Varför skapa en tråd o hur het du är på honom? Är det inte enklare att skriva till hans hemsida?

Förbaskade dator! Mitt tangentbord är puckat, ser alla stavfel jag har i mitt förgående inlägg.
Skriva till hans hemsida? LOL finns inte en chans att han skulle svara, sedan har han väl anställda som driver hans sida. Så han lär inte svara. Och om han ändå skulle driva sedan själv, varför skulle han svara mig?
Han måste få hur många mail som helst. Han har bättre saker för sig.

SKVALLER om honom tack!
Citera
2015-06-25, 14:01
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljuvsommarnatt
jo han bad om ursäkt, håller inte med det han sade. såg honom hos jimmy kimmel där han bad om ursäkt. fattar inte varför människor sade att det ansågs ironiskt. Men enligt mig såg han uppriktigt sagt ångerfull ut. Och att be om ursäkt är bedrift. Och att göra det offentligt. jo jag vet att vissa säger att han bad om ursäkt för annars skulle han inte få mer jobb. Men det såg uppriktigt sant ärligt ut.
Jo jag hörde också att han grät. Det gör honom mer intressant om en människa! tänk om han gråter när det går för honom? Underbart i så fall!

Svårt att veta om han var ångerfull eller inte. Det är liksom lite utav hans jobb att agera och spela på olika känslostämningar. Han är för övrigt jävligt bra på det.
Kolla bara de diametralt skilda rolltolkningarna han gör av Sid Vicious och Dracula.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback