Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-30, 19:23
  #217
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
En privat markägare jag känner har satt upp bommar överallt så att inga bilar kan parkera längre på hans infarter till skogen.

Borttagen yttre gräns betyder en explosion i inre gränser. "Den fria rörligheten". BS.
Citera
2016-03-30, 21:09
  #218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Borttagen yttre gräns betyder en explosion i inre gränser. "Den fria rörligheten". BS.

Den som var löftet/avsikten med den fria rörligheten för oss i EU, har ändrats till att tredje världens slödder och kriminella väller in i Europa och gör det farligt för oss själva, att vistas ute i naturen.

Vanliga kvinnors fria rörlighet har blivit ett minne, från den tid vi inte var rädda att ta svamp eller bärkorgen med oss, och ge oss in i skogen på egen hand. Bara vetskapen om att det finns äckel och rovdjur gör att man avstår från att ta en medveten risk, man inte ens tänkte på förr.

Den migration och rörlighet som befolkar Sverige med testotoronstinna arga män, har begränsat vår egen rörlighet. Det vidriga är att de rör sig och flock, när de slår till. Så man är helt chanslös.

Varför ska jag hyra ut till folk som inte respekterar mig och min egendom?

Hade det inte varit ärligare om Migrationsverket eller Soc. hade varit motpart i hyresavtalet, garanterade hyran och eventuella skador med handpenning och i övrigt säkrade upp hyresavtalet? Det vore inte mycket begärt om Sölvesborgs kommun stod för försäkringen, i stället för att tigga av medborgarna.

Att ha med folk från Mena att göra för privatpersoner är ingen höjdare. Har inte politikerna uppfattat ännu att dessa migranter kommer hit, trots att de båda hatar och föraktar oss?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback