Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-06-23, 17:00
  #25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Det är alltså ingen action alls där ute i dungarna. Och när det väl är någon som vågar kliva på får man kyssar, smek och någon som tittar en djupt i ögonen. Verkar ju lite trist, ja.

Nej det är inte speciellt mycket action. Det brukar bli ganska stelt. Folk är blygare än man tror.

Citat:
Ursprungligen postat av Aaxcon
Intressant, ungefär som jag trodde då.

Var det endast halvt perversa typer som deltog, eller var det helt vanliga Svenssons?

Låter ju inte precis som att det kryllade av folk man vanligtvis skulle förknippa med sådant sex, utan det verkar mest ha varit vanliga desperata Svenssons som inte fått knulla på ett tag, om jag förstår dig rätt.

Mer desperata killar som inte kan få ligga på vanligt sätt. Eftersom de inte har så mycket erfarenhet med tjejer, är ganska blyga, så det är inte särskilt raunchy typ "sex med en blyg kille i parken". Det blir inte särskilt spännande. Det finns färre perversa typer än vad du tror.
Citera
2015-06-23, 19:39
  #26
Medlem
Mandy-Lees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mooh
Om detta vore sant och samtidigt kunde komma med en garanti att det vore ofarligt, skulle jag varmt välkomna det.
Problemet är att man inte vet om det verkligen är "lilla Malin, 18 år, D-kupa" som dyker upp på den anonyma träffen eller om det är "Håriga Harry, 39 år, brasiliansk jujutsu-expert och gay strypsex-sadist".
Om jag GARANTERAT kunde träffa tjejer som verkligen var de de utgav sig för att vara för denna typ av aktivitet skulle jag gärna göra det.

Som kille är nog risken mycket större att bli rånad och nedslagen än våldtagen av en gay sexual-sadist. Det senare är nog tack och väl rätt få. Det är inte så stor risk att du skulle stöta på en ny Jeffrey Dahmer eller John Wayne Gacy.
Citera
2015-06-23, 19:56
  #27
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandy-Lee
Som kille är nog risken mycket större att bli rånad och nedslagen än våldtagen av en gay sexual-sadist. Det senare är nog tack och väl rätt få. Det är inte så stor risk att du skulle stöta på en ny Jeffrey Dahmer eller John Wayne Gacy.

Absolut. Det ligger inte i de flesta bögars natur att slå ner någon annan utan att vara väldigt starkt provocerade av personen. Rånad eller nerslagen av en heterokille som bara var där för just det eller sprayad med tårgas av ett par tjejer är mycket mer sannolikt.
Citera
2018-02-10, 13:26
  #28
Medlem
Contants avatar
Kan bara berätta att detta visst händer. Finns tjejer/kvinnor som gör detta. Det är självklart väldigt dumt, men en kick som är otrolig med rätt person.
Jag är nog inte vad gemene man skulle kalla normal i det sexuella dock. Har vissa perioder i livet när jag är singel och absolut ingen lust för låtsaslekar och middagar för att sedan avsluta med dåligt sex och en stalker på halsen.
Då har detta fungerat för mig. Jag får vara anonym och väljer lättare själv fortsatt kontakt.
Nu kickar jag på att bli rädd, sjukt nog, så det lär vara en del av min fashination av ett sådant möte. Vid närmare eftertanke så ska jag nog tacka mina Gudar för att jag inte ligger i sopsäckar...
Så summan av kardemmumman, det finns tjejer som gör detta på riktigt och det finns skeva gentlemen kvar på jorden
Citera
2018-02-11, 23:28
  #29
Medlem
I egenskap av smygbög så har jag ett flertal gånger stämt träff med killar jag träffat på gaysidan Qruiser.

Vi har chattat lite för att få ett hum om varandra, har det känts det bra så har vi stämt träff. Bytt foton men inte nödvändigtvis namn. Setts hemma hos någon av oss eller på en neutral plats. Hälsat på varandra, småpratat lite, sett porr, haft sex och sagt tack och hej.

Jag tycker inte att det är konstigare än att ligga med en prostituerad. Här är dock båda parter kåta, så det är en mer ömsesidig handling.

Jag kan dock tänka mig att det är större risk att hamna i trubbel om man nappar på ett erbjudande om en ung och snygg tjej. Risken finns kanske att "tjejen" är några rånare eller andra obehagliga typer.
Citera
2018-02-20, 00:19
  #30
Medlem
Ett opersonligt anonymt sexmöte kan fixas på 10 min om du bor i en lite större stad med videobutik/sexklubb.
Där finns oftast alltid folk på plats redo att suga av dig genom ett gloryhole (som alltid finns) eller själv smaka av en go kuk. Eller göra något mer avancerat inne i ett bås med en främling. Har gjort det mesta man kan göra med en främling på dessa ställen. Sätt på en smygbög eller bestämma träff genom bodykontakt på stället med en transa, har även dejtat tjejer i dessa mysigt, sunkiga och mörka miljöer för kravlöst och opersonligt snabbsex..
Besökarna är vanliga människor, fula och snygga, unga och gamla, bara oskyldigt kåta. Fördel om man är typ bög då de flesta där är män (99%). Men många kvinnor längtar också till en sådan miljö så dejta en kvinna och ta med henne dit, lås in er i ett rum och ha en opersonligt, snabbt och snuskigt sex.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback