Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-06-22, 13:17
  #1
Medlem
hittade ingen tråd, dela med er nu
Citera
2015-06-22, 14:14
  #2
Medlem
Aldrig hört talas om Tiger Pharma. Kan de vara så att du menar Thaiger Pharma? Sök på forumet.
Citera
2015-06-22, 17:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nittiotva
Aldrig hört talas om Tiger Pharma. Kan de vara så att du menar Thaiger Pharma? Sök på forumet.

Tiger pharma och thaiger pharma är två olika märken.
Mvh.
Citera
2015-10-13, 22:16
  #4
Medlem
En polare har kört deras Testo och är mycket nöjd.
Ska ge mig på en kur nu och återkommer när jag får lite gainz
Citera
2016-01-18, 21:20
  #5
Medlem
Fått hem deras Testo E, P och Mast P. Ska ge detta märket ett försök.
Någon mer erfarenhet?
Citera
2016-01-19, 08:59
  #6
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostblocket
Fått hem deras Testo E, P och Mast P. Ska ge detta märket ett försök.
Någon mer erfarenhet?

Spännande. Har en god vän som just nu kör deras testo E, tren a och mast. Han hänger inte här men jag ska kolla läget med han och informera. Finns väldigt lite info om Tiger
Citera
2016-01-19, 10:06
  #7
Medlem
Körde deras Omnabol och Decabolan nyligen, läs min rapport för mer info!

Något underdoserade är dom iaf... Finns bättre alternativ helt klart
Citera
2016-01-19, 23:00
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsnowman
Spännande. Har en god vän som just nu kör deras testo E, tren a och mast. Han hänger inte här men jag ska kolla läget med han och informera. Finns väldigt lite info om Tiger

Gör det och kom gärna med ett utlåtande sen! :-)
Citera
2016-01-20, 09:05
  #9
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostblocket
Gör det och kom gärna med ett utlåtande sen! :-)


En rättelse, fel av mig. Både testo E och Mast var av annat märke. Var bara tren A som var tiger. Hade fått de om bakfoten

Ha har kört 4 veckor med testo e, gick på med tren för exakt 15 dagar sedan. Upplever inga märkbara känningar än, endast aningens mer svettningar på gymmet. Kan hända 100mg e2d är för låg dos för han så kan inte uttala mig om tiger. Få se om han fortsätter på samma eller om han ökar dosen.

Jag själv ska lägga till Tren A till min kur om några veckor, har Tiger tren a och alpha pharma tren e att välja på. Lutar åt tiger då jag vill köra A. Skall återkomma då, ingen ide skriva om polare då de lätt blir missförstånd. Men ökar han dosen utan känningar medelar jag självklart omg.
__________________
Senast redigerad av mrsnowman 2016-01-20 kl. 09:22.
Citera
2016-01-22, 11:58
  #10
Medlem
mrsnowmans avatar
Ingen som nyligen testa Tiger Pharmas Tren A ?
Citera
2016-04-08, 00:46
  #11
Medlem
ExirLs avatar
Deras Testo E Gör vad det ska, riktigt grym, Svarade bättre på det än t.ex DP m.m

Bästa märket jag kört, Ss leverera.

Tren A, Funkade även det helt okej men känns som att det kan ha varit lite underdoserat.


Hjärtrusen fanns där iallafall
Citera
2016-04-08, 03:52
  #12
Medlem
Kört deras Testo Undecanoate (Nebido), ett stick på 4ml/1000mg för att underhålla kroppen i 2 mån. Svårt att säga egentligen men tror den gjorde vad den skulle, kände ingen dipp förrän ca 5-6 veckor efter sticket, fram tills dess hade jag hög sexlust och fick faktiskt helt ok pump i gymmet sedan dalade det något. Len som tusan att sätta, ingen pip öht.

Nu har jag precis kört igång med deras Testo P, bara 2 dagar in så för tidigt att säga något om effekten men oljan är len att sätta och pipen är inte jättefarlig. Kör 60mg ED.
Polarna har också kört deras prop och de var nöjda.

Kommer lägga in deras Mast Prop om någon månad också, jag kommer återkomma senare med ett utlåtande!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback