Jag har köpt min första bil. Vad bör man absolut ha i den???
Sen vill jag även fylla den med roliga grejer som kan vara kul att ha med sig. En gitarr. Handdukar (om man glömmer en när man ska bada på sommarn), kudde, en stock snus, några ciggpaket.....
vad kan man ha i bilen för att göra den som en stor handväska med roliga grejer?
Kondomer
Champagne
Minst en platta öl (standard på sommaren)
Något tillhygge om du skulle hamna i underläge
en batong som han över dig skrev! ett flak öl såklart! hur kunde ja glömma de!? champange kan vara bra att ha ifall man vill fira nåt :P eller så blir man för full och får för sig att dricka upp den haha
En liten bil brandsläckare, första hjälpen kit (säkerheten först ), FM-Sändare för skön musik, schtekiga solbrillor såklart ;D, ett fåtal "grundverktyg" (skruvmejsel, spårmejsel, polygrip, skiftnyckel) ifall något pajar på vägen, har hjälpt mig väldigt många gånger
Så var det någonting mer...ehhm...JUSTE!
En liten bil brandsläckare, första hjälpen kit (säkerheten först ), FM-Sändare för skön musik, schtekiga solbrillor såklart ;D, ett fåtal "grundverktyg" (skruvmejsel, spårmejsel, polygrip, skiftnyckel) ifall något pajar på vägen, har hjälpt mig väldigt många gånger
Så var det någonting mer...ehhm...JUSTE!
Det skall sitta en ratt i bilen också
Brandsläckare kostar la en del?
Brillor, check! och den där verktygslådan är fan ett måste!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!