Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-18, 13:42
  #1
Medlem
När en kompis lägger upp en bild på facebook och instagram är många ganska fyndiga och slriver ganska roliga saker. Tänkte om vi kunde samla några roliga saker man kan skriva. Det kan vara allt från elakt till snällt.

Har själv några prints från kyckade kommentarer, ska lägga upp de här när jag får tillgång till datorn. Har kollat igenom väl och tror inte det finns någon liknande tråd så varsegod och lägg upp här!


EDIT: några roliga saker man kan skriva är: "du ser ut som en neger i månsken" eller "QT" <--läs på engelska för att förstå.
__________________
Senast redigerad av illuminati1337 2015-06-18 kl. 13:44.
Citera
2015-06-18, 15:38
  #2
Medlem
Blygfisens avatar
Vad är det roliga?

Att bara på måfå skriva något som inte hör ihop med bilden och tycka det är roligt?
Är det inte bättre att anpassa kommentaren till den specifika bilden. Tycker du någon ser ut som en neger i månsken ska väl bilden vara tagen i månsken och personen skall synas dåligt.
Citera
2015-06-18, 15:41
  #3
Medlem
Fittmagnet. Det är väl det mest komiska jag skrivit/setter tanke på att alla mina vänner är fula.
Citera
2015-06-18, 19:33
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varberg100
Fittmagnet. Det är väl det mest komiska jag skrivit/setter tanke på att alla mina vänner är fula.
Hahaha sånt här ja!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback