Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-07-29, 22:42
  #37
Medlem
Aldrig fått så dåliga vibbar på någon noid som på denna, och då har jag plöjt igenom en hel del. Känns som denna är seriöst skadlig, rökte några spliffar, blandat 1/20, slängde resten. Näe ska noiderna vara så här creapy så lägger jag ner tills jag kan bruka äkta vara igen!
Citera
2015-07-30, 09:21
  #38
Medlem
Det va rätt gjort att kasta det.. Hoppas du inte blir amfetamin/mdma påtänd nu bara.. Jag är fortfarande inte helt återställd
Citera
2015-08-04, 17:02
  #39
Medlem
tjenalinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Eftersom jag äntligen blivit fri från noiderna vill jag varna, det är det mest tragiska beroende som finns.


^Instämmer till 110% Aldrig haft en så hemsk avtändning och/eller abstinens som efter 30g AB-Fubinaca om dagen i 4 år. Och den har rubbat mitt psyke och även fysiskt en hel del. 9 månader sen sista intaget och abstinensen finns fortfarande kvar, avtändningen (om man kan kalla de så) varade tills för ca 2 månader sedan, kallsvettningar, kräkningar, svimningar, sömnstörningar från helvetet osv.. Just a heads up!
Citera
2015-08-05, 14:53
  #40
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenalina
^Instämmer till 110% Aldrig haft en så hemsk avtändning och/eller abstinens som efter 30g AB-Fubinaca om dagen i 4 år. Och den har rubbat mitt psyke och även fysiskt en hel del. 9 månader sen sista intaget och abstinensen finns fortfarande kvar, avtändningen (om man kan kalla de så) varade tills för ca 2 månader sedan, kallsvettningar, kräkningar, svimningar, sömnstörningar från helvetet osv.. Just a heads up!

30g fubinaca om dagen i 4 år? Du menar 3g antar jag? Fortfarande insane.

Ni måste lära er att trappa ner för övrigt. Speciellt med sådana doser. Cannabinoiderna ger liknande AT symptom som benzo nu för tiden så man får se upp med bruket så det inte går överstyr.
Citera
2015-08-05, 18:58
  #41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
30g fubinaca om dagen i 4 år? Du menar 3g antar jag? Fortfarande insane.

Ni måste lära er att trappa ner för övrigt. Speciellt med sådana doser. Cannabinoiderna ger liknande AT symptom som benzo nu för tiden så man får se upp med bruket så det inte går överstyr.

Nej, jag tror han menade 30G. Jag kom upp i den mängden när jag också var hooked på fubben, dock inte i fyra år men i sex månader.
Måste erkänna att det var rätt soft ibland att vakna 03:00 kallsvettig varje natt med polarna, och ta fram en holk haha.
__________________
Senast redigerad av owlish 2015-08-05 kl. 19:03.
Citera
2015-09-07, 07:38
  #42
Medlem
Brb-Toas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av owlish
Nej, jag tror han menade 30G. Jag kom upp i den mängden när jag också var hooked på fubben, dock inte i fyra år men i sex månader.
Måste erkänna att det var rätt soft ibland att vakna 03:00 kallsvettig varje natt med polarna, och ta fram en holk haha.
Samma här. Blev bara en jävla massa rent pulver tillslut. Slutade precis innan jag han testa MMB-CHMINACA. Att sluta med SC och gå över helt till riktig cannabis är bland de bästa valen jag gjort. Har dock funderat på att gå tillbaka i nån månad nu under mitt LVM, men det blir nog fan inte så.
Citera
2016-05-12, 18:44
  #43
Medlem
tjenalinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
30g fubinaca om dagen i 4 år? Du menar 3g antar jag? Fortfarande insane.

Ni måste lära er att trappa ner för övrigt. Speciellt med sådana doser. Cannabinoiderna ger liknande AT symptom som benzo nu för tiden så man får se upp med bruket så det inte går överstyr.


näää kompis, 30G menar jag.. mer många dagar och annars ofta bara pulvret. Inte tagit ett bloss av skiten sen december 2014 och jag tackar gudarna för att jag inte är torsk på det fortfarande. Avtändningen varade i ca 5 månader.. ush fyfan, håll er borta från mixarna
Citera
2016-09-25, 22:17
  #44
Medlem
Fick hjärtstopp av denna noid som jag då trodde var som ab-fubinaca ska man röka noider rök förfan dom gamla så som ur-144 ,mam2201 5f/5Cakb48 inet dessa chiminaca och fubinaca ,pinaca serier livsfarliga!!
Citera
2017-10-19, 02:01
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Fick hjärtstopp av denna noid som jag då trodde var som ab-fubinaca ska man röka noider rök förfan dom gamla så som ur-144 ,mam2201 5f/5Cakb48 inet dessa chiminaca och fubinaca ,pinaca serier livsfarliga!!

Fan va hemskt. Bra att du berättar detta så fler kan undvika att utsättas för samma horribla scenario.
Du har så rätt så rent generellt. Däremot så har jag svårt att tro att den pinaca-analog som säljs inrikes är livsfarlig. Visst det kan kännas obehagligt när man röker för mycket, men tror att fubinaca/chiminaca/mdmb kan orsaka mer seriösa problem.(tror det var mdmb-fub jag inte ens vågade röka pga det jag läst). Jag rökte en 1:15 mix på 5c-pinaca, utan tolerans så blev det inte för mycket ens på andra spliffen. Och då tyckte jag att 1:50 fubinaca var väldigt starkt utan tolerans. Jag minns att chiminaca/fubinaca-serierna var överdrivet starka och de har även orsakat flera dödsfall, däremot så verkar inte detta gälla den pinaca noid som säljs. Förmodligen pga inte lika potent(rekommenderar ändå att börja blanda den på 1:25). Dock så verkar den vara ett undantag för att vara en pinacanoid.
Citera
2017-10-25, 15:16
  #46
Medlem
den pinaca som sälj nu kommer inte i närheten av denna mkt svag skitnoider båda 2 dock så gav ju denna ett rus samtidgt som den var fysiskt rent livsfarlig! den som finns nu ger inget alls
Citera
2017-10-27, 23:56
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
den pinaca som sälj nu kommer inte i närheten av denna mkt svag skitnoider båda 2 dock så gav ju denna ett rus samtidgt som den var fysiskt rent livsfarlig! den som finns nu ger inget alls

Antingen så har du enorm tolerans eller så blev du blåst, gissar på sistnämnda. 5c-ab-pinaca är en utav de bättre noider på flera år och jag har rökt det mesta sedan spice gold. Kanske inte starkast men svag är den inte.

Mdmb-fubinaca verkar intressant men förmodligen värre AT än ab-fubinaca och då är det inte ens lönt att pröva skiten. Den avtändningen är vidrig. Denna verkar inte finnas inrikes, då är det inte ens lönt för att beställa binoider från utlandet är en dum idé.
__________________
Senast redigerad av heyhey1 2017-10-28 kl. 00:06.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback