Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-14, 23:17
  #313
Medlem
Opilus5500s avatar
Otroligt vackert bröllop och jag tycker de var mer avslappnat inte så tråkigt formellt som "Kungliga bröllop brukar bli ibland....
Skön still Prinsen
Citera
2015-06-14, 23:22
  #314
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Ränderna går aldrig ur en zebra. Nu såg jag vilka som var bjudna till bröllopet. Meral Tasbas, Danny Saucedo med sin Molly Sandén, Marre (även en deltagare från Paradise Hotel), Rafael Edholm och Calle Schulman vad bitter lilla Alex ska vara. Jag minns när Anna Anka ansåg att hon borde fått en inbjudan till kronprinsessans bröllop. Hon blev utskrattad. Fem år senare blev WT kändisar på kungligt bröllop verklighet Anna Anka kunde nog inte ana att hennes skämt en dag skulle bli verkligt.

Media fjäskar för Sofia av ett antal anledningar. Journalister blev inbjudna. Rödgrön media ser slutet på monarkin. Sofia kommer bli omtalad i historieböckerna som prinsessan som sänkte monarkin. Jag bugar för herr O'Neil som hade det goda omdömet att tacka nej till en prinstitel. Vem vill bli sammanlänkad med WT prinsen och prinsessan.
Citera
2015-06-15, 11:42
  #315
Medlem
Admiral Krags avatar
Vem var asiaten som var någon slags kavaljer åt Prinsen och överlämnade honom åt Sofia
Citera
2015-06-15, 11:58
  #316
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Vem var asiaten som var någon slags kavaljer åt Prinsen och överlämnade honom åt Sofia

De var prinsen närmaste vän ifrån skoltiden och de pluggade tillsammans på Lundsberg.
Citera
2015-06-16, 08:55
  #317
Medlem
Strychnos avatar
OT raderat!
Håller till ämnet som är: brölloppet.


//Moderator
Citera
2015-06-16, 17:56
  #318
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Vem var asiaten som var någon slags kavaljer åt Prinsen och överlämnade honom åt Sofia

Jag tittade hela tiden efter vad eller vem den barhuvade Oddjobs stålbrättade hatt hade fastnat i.

Bröllopet? WT- och multikultiorgie. Bernadotterna och massmedia har lustmördat monarkin. Slottskyrkan måste genomgå exorcism nu.
Citera
2015-06-17, 11:22
  #319
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Jag tittade hela tiden efter vad eller vem den barhuvade Oddjobs stålbrättade hatt hade fastnat i.

Bröllopet? WT- och multikultiorgie. Bernadotterna och massmedia har lustmördat monarkin. Slottskyrkan måste genomgå exorcism nu.
haha, amen sluta de va ett fint och korrekt bröllop på alla sätt. Visst lite spännande avslut på de hela men de tyckte dem flesta va roligt. Dock undrar ja varför Monty fick uppträda. Han sjunger absolut bra men han är ju knappast känd? Dock va hans tolkning på umberella rätt bra :P

Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Otroligt vackert bröllop och jag tycker de var mer avslappnat inte så tråkigt formellt som "Kungliga bröllop brukar bli ibland....
Skön still Prinsen

Ja tycker kungen va bäst. Han verkade va sig själv och inte alls sådär formell och korrekt han brukar va OCH det är just när han är sig själv och itne går efter noterna han är som bäst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback