Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-06-10, 20:16
Medlem
Hej!
Vi är ett gäng på 8 pers som ska ut i Stockholm på fredag och lördag.
Vi är inte från Stockholm och det är första gångerna vi ska ut, vi gillar housemusik och feta dansgolv.
Värt att säga är att Summerburst är under de dagarna så mycket folk kommer vara i omlopp.
Min fråga är, vilken/vilka klubbar stämmer in under dessa kriterier, där vi som 18-20 kommer in samt har en stor chans att komma in även att det är summerburst? Vi är inga bönder utan välklädda

Mvh
Citera
2015-06-10, 20:30
Bannlyst
göta källare kanske?
Citera
2015-06-10, 20:35
Medlem
Berätta mer!
Citera
2015-06-10, 20:37
Medlem
Flaskhalsats avatar
Göta Källare är ett jävla partyställe. Gigantiskt dansgolv med enorma öppna ytor. Ligger på Södermalm i uppgången till Medis tunnelbanestation.
Citera
2015-06-10, 20:43
Medlem
develoopers avatar
Göta källare?
Skulle inte sätta min fot där om jag ens fick betalt för det...

Eftersom ni har den åldern ni har samt letar House music och dansgolv
Kommer jag rekommendera:

Berns - Detta ställe är grymt!
Annars:
Solidaritet - Vid stureplan
Collage - Vid Stureplan
Ambassadeur - Nära Stureplan
Pure - Stureplan
Nype - Nära stureplan
Snaps - trevlig uteservering mitt på medborgarplatsen.
Senast redigerad av develooper 2015-06-10 kl. 20:47.
Citera
2015-06-10, 20:47
Medlem
Vilken är störst chans att komma in eftersom de är summerburst? Så de inte blir knökat?
Citera
2015-06-10, 20:48
Medlem
develoopers avatar
Är ni välklädda och städade tror jag inte det spelar någon roll.
Ni kan ju alltid skriva upp er på listan redan nu?
Citera
2015-06-10, 20:49
Medlem
develoopers avatar
Men alla dessa ställen kommer vara knökade efter summerburst, jag lovar.
Citera
2015-06-10, 20:58
Medlem
De ställena jag pratat med gäller typ listan till 23, och sista spelningen är till 24. D.v.s Avicii och Axwell^Ingrosso.
Citera
2015-06-10, 22:57
Medlem
Jag tror inte det kommer vara mindre chans att komma in på klubbarna när Summerburst är igång. Bara mer folk (vilket bara e kul)

Några bra klubbar jag tror skulle passa er:

Klubb Göta
Som nämnt ett bra ställe. Mycket folk och jäkligt bra drag.

Colosseum Enorm klubb. Ligger i gullmars, var inte fullproppat när jag var där dock.

Club Toxic
Alltid mycket ungdomar. Typiskt 18-ställe. Lite mindre ställe men kan ändå bli bra drag. Billigt är det också.

Stockholm Kristall
Bra drag, har gått ner lite grann på senaste men håller sig ändå flytande. Rätt schysst med deras övervåning som blir som en "uteterrass". Vet inte hur mycket pengar ni har, men inte svinbilligt.

Klubb Blå
Typiskt 18-hak det med. Billig dricka, ungdomar och mycket folk. Bra drag och musik där också.

Det finns mycket bra men jag tror Klubb Göta är stället ni ska till om ni vill ha bäst drag. Där är det fullt ös medvetslös. Jag rekommenderar att du spanar in fekke.se och söker runt på vad som finns
Citera
2015-06-10, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexone90
Jag tror inte det kommer vara mindre chans att komma in på klubbarna när Summerburst är igång. Bara mer folk (vilket bara e kul)

Några bra klubbar jag tror skulle passa er:

Klubb Göta
Som nämnt ett bra ställe. Mycket folk och jäkligt bra drag.

Colosseum Enorm klubb. Ligger i gullmars, var inte fullproppat när jag var där dock.

Club Toxic
Alltid mycket ungdomar. Typiskt 18-ställe. Lite mindre ställe men kan ändå bli bra drag. Billigt är det också.

Stockholm Kristall
Bra drag, har gått ner lite grann på senaste men håller sig ändå flytande. Rätt schysst med deras övervåning som blir som en "uteterrass". Vet inte hur mycket pengar ni har, men inte svinbilligt.

Klubb Blå
Typiskt 18-hak det med. Billig dricka, ungdomar och mycket folk. Bra drag och musik där också.

Det finns mycket bra men jag tror Klubb Göta är stället ni ska till om ni vill ha bäst drag. Där är det fullt ös medvetslös. Jag rekommenderar att du spanar in fekke.se och söker runt på vad som finns

Klubb Blå har mycket ickesvenskar om ni bryr er om sådant.

Vickan vid Kungsträdgården är mitt förslag.
Citera
2015-06-11, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skierfe
Klubb Blå har mycket ickesvenskar om ni bryr er om sådant.

Vickan vid Kungsträdgården är mitt förslag.

Vill minnas att dom höjde åldersgränsen iom åldersgräns. Inte helt 100 dock
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in