Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2015-06-16, 18:15
  #85
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DennisOlof
hustlerinc, hahaha. Nej du, jag har aldrig tagit droger så jag vet ju inte hur det fungerar. Har inget intresse av att ta reda på hur man blir på droger.

Alkohol, nikotin och koffein är annars väldigt vanliga droger..

Du kanske pratar om narkotika.
Citera
2015-06-17, 01:04
  #86
Medlem
elliezs avatar
Var där men missade "hoppet". Var dock i närheten och förstod att något hänt när det kom massor av poliser. Först gick ryktet att någon ramlat från en karusell men vi förstod ganska snabbt att så inte var fallet då vi inte såg något blod eller krossade kroppar.
Tråkigt i vilket fall som helst. Vila i frid.
Citera
2015-06-17, 08:17
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
http://unvis.it/www.expressen.se/nyh...pa-grona-lund/

Mannen avled tror jag att jag läste häromdagen.
Citera
2015-06-17, 16:26
  #88
Medlem
DennisOlofs avatar
Jo, precis.

RIP.

Åtminstone dog han medan han hade roligt, det är ju inte alla förunnat kan man ju lugnt säga.

Tyvärr är varje dag farlig, man kan dö när man minst anar det och av minsta lilla, livet är farligt. Det enda man kan göra är att försöka minimera riskerna.
Citera
2015-06-17, 17:04
  #89
Medlem
Cykel-Ingemar.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Mannen avled tror jag att jag läste häromdagen.


Det var ju lite dum rubrik-sättning bär det står Gröna Lund och dödfall tänker man ju på bergådlbanan eller nåt inte på nån som klättrade på ett staket och föll. Väldigt tråkigt och otur att nån blev träffad också.

/ Cykel-Ingemar
Citera
2015-06-18, 12:50
  #90
Medlem
Vad kommer man att ha för symbol i killens dödsannona ? Något som syftar
på nöjesfält eller på skateboard ? Nuförtiden finns alla alternativ ...
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback