Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-08, 15:36
  #1
Medlem
LatrinKingss avatar
Jag söker hitta en medioker kompakt PC som klarar CS:source bla(eller CS:GO)!!! Köpte 2 datorer på Dataprince för 10-12 år sedan och kommer ihåg att dom var billiga(Billigteknik.se är inte mycket att ha)Finns det sådana företag kvar som fixar ihop billig "kompakt" stationär dator?
Jag har kollat annonser på blocket där fanns en DELL vostro med 1GB ded. grafik för 1000kr Men skulle gärna se en I3 stationär dator med GT620 63040 eller GT650 för max 2000kr?! Svårt att hitta men duger gott för mig!!! Blocket är annars en cirkus för värstingdatoren för cirkus 5000kr som inen köper?!(möjligen 3000kr för en Alienware)! Hoppas dock på att en VIVOPC eller Zotac sjunker i priset!!!





"Hellre en singel på bilen än en snigel på silen"
Citera
2015-06-08, 16:21
  #2
Medlem
Men hur skriver du egentligen?..

Kolla Inet eller Webhallen, går att sätta ihop bra och billiga datorer där.
(Även om bra och billig sällan går hand i hand)
Citera
2015-06-08, 16:24
  #3
Medlem
Filantropis avatar
620 kommer inte gå fint i CS:GO. På arbetsdatorn har jag ett 640 och det är ingen dröm till CS:GO. I övrigt en halvtaskig i5 och 8GB RAM.
Citera
2015-06-08, 18:28
  #4
Medlem
LatrinKingss avatar
Jag menar att jag söker ett företag som bygger nya datorer av "gammla" komponenter asså typ en I3a eller A6a med GT650 för ca 3000kr med garanti?! webhallens skitdatorer är ju för dyra!!! ALLA SKA HA GT960 TYP!!! Jag har en PS3 som duger bra till BF4!!!




"Farcry och Nintendo är bara för knarkpundare"
Citera
2015-06-09, 10:14
  #5
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LatrinKings
Jag menar att jag söker ett företag som bygger nya datorer av "gammla" komponenter asså typ en I3a eller A6a med GT650 för ca 3000kr med garanti?! webhallens skitdatorer är ju för dyra!!! ALLA SKA HA GT960 TYP!!! Jag har en PS3 som duger bra till BF4!!!




"Farcry och Nintendo är bara för knarkpundare"
Du är ju bakom flötet. Du kan inte jämföra ett spel till PS3 till hur det presterar på en dator. Du får väl plocka ihop dina begagnade komponenter (kika på Sweclockers marknad) och leta efter någon som kan montera den för en summa. Det måste ju finnas någon datorbutik i närheten som kan utföra det åt dig, om du tar med dina komponenter. Men, helt ärligt, så är du väldigt påfrestande och jag tvivlar på att det är många som står ut med dig som kund.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback