Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-06, 21:05
  #1
Medlem
Hittade bara inlägg om denna nattklubb som var flera år gamla, så mycket kan ju ha ändrats sen dess. Så, någon som kan berätta lite om detta ställe?
Citera
2015-06-08, 12:05
  #2
Medlem
Nja, vad vill du veta? Är inte där själv längre eftersom jag tillhör fel generation.

Statt drar ungdomarna i åldern 18-22 typ med några få undantag. En del av ungdomarna gillar det eftersom de brukar ha en del folk och artister men många tycker att det är lite stökig sandlåde miljö ungefär som i en rasthall på skolan med mobbare osv.

De öppnade Bakfickan med åldersgräns 23+ i vintras men det är stängt nu på grund av dåligt med besökare i åldersgruppen 23+, något som är ganska tydlig i stan just nu.
Citera
2015-06-08, 19:33
  #3
Medlem
Det jag mest vill veta är egentligen om de är mycket bråk där? Är en artist som ska spela där som jag gärna vill se. Bor ca 3 timmar därifrån så vill gärna ha lite sådan info innan jag bestämmer mig för att åka. Är det en tillräckligt stor nattklubb för att folket där inte ska bry sig om ifall det kommer folk "utifrån"?
Citera
2015-06-09, 11:24
  #4
Medlem
Det beror väl helt o hållet på vad man jämför med. ;-)

Statt brukar ladda på ordentligt med ordningsvakter från q-sequrity och de är proffesionella. Vi anlitar dom själva. (inga anabola mongon). Men det är ju ett ställe som oftast drar 18-22 åringar (tuppkycklingar) som kan ha ett behov av att hävda sig. Så det kan ju vara lite bråkigt ibland, men inget överdrivet vill jag påstå. Normalt för den målgruppen.

Du behöver nog inte vara orolig så länge som du själv inte bråkar med folk eller har "mobbare" som vill jävlas med dig.

Om jag inte kommer ihåg fel så får statt ta in 900pers så det är stort nog o är det Rosenström du siktar på i sommar så är det nog också 900 där inne och en av de få kvällarna då publiken är fördelad över större åldersspann vilket brukar kunna lugna ner avsevärt.
Citera
2015-06-09, 16:55
  #5
Medlem
Okej tack för infon! Nej det är inte Rosenström, det här är i slutet av september
Citera
2015-07-07, 13:11
  #6
Medlem
Blackslayers avatar
Står du på dansgolvet blir de bråk. Alltid
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback