Citat:
Ursprungligen postat av
lilafaran
Det skall tilläggas att jag frågat saker förut och tror inte jag fått hela sanningen, därför måste jag veta ifall han varit aktiv under tiden han och var varit med varandra.
Jag frågar ALLTID honom när jag undrar eller är osäker över något. Jag vet att han skulle hitta på någon annan ursäkt eller att den är gammal. Och jag tror absolut att han skapade kontot (vilket jag inte har problem med) men att det finns kvar? Hans telefonnummer finns där och han har själv fyllt i massa intressen och skrivit saker.
Jag tror du använder detta för att finna en anledning till att något är fel mellan er.
Badoo är som alla andra företag, de vill få fler att använda deras tjänst. Genom att skriva "Aktiv för mer än en vecka sedan" betyder att folk tror att det är många som använder tjänsten.
Hade de skrivit de sanna siffrorna hade folk tagit bort badoo, vem skriver till någon där det står att de senast var online för ett år sedan?
Du antar saker allt för snabbt utan att basera det på något vettigt. Prata med honom, inte svårare än så.