Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-05, 11:19
  #1
Medlem
Att jag tycker att musikutbudet i Sv Radio P4 är uruselt får stå för mig, det är jag medveten om, men att Hasse P Radio Jönköping ber om ursäkt då han spelat en gammal Jazzlåt förstår jag inte. I en önskehalvtimma önskade någon en Tradjazzlåt, och svaret blev att tyvärr fick sådan musik inte spelas. Vad menas?? VEM bestämmer musikutbudet? När jag ringt och klagat får jag svaret att MAN har bestämt så. Vilken MAN?? Är det någon som vet hur och av vem musikutbudet kommer till? Det vore intressant att få veta. Radio Jönköping har fått utnämningen att vara de som spelar mest POP i Sveriges Lokalradiostationer. Detta har fått mig att sluta lyssna på P4.
Citera
2015-06-05, 11:32
  #2
Medlem
Ratis avatar
Känns som 40% Melodifestivalen/Eurovision och 40% Så Mycket Bättre. 20% övrigt.
Citera
2015-06-05, 13:22
  #3
Medlem
DogShitEaters avatar
Fattar inte utbudet i SR P4, varken lokalt i eller vaken med p3/p4. Det suger verkligen. Som tur är finns det internetbaserade radiokanaler numera!
Citera
2015-06-07, 16:25
  #4
Medlem
Ingen tycks veta VEM som bestämmer musikutbudet så jag tackar för svaren och står ut. Det blir P1.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback