Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-04, 19:15
  #1
Medlem
Kalmantos avatar
Hej!

Dagens norm bland unga kvinnor tycks vara att hålla sitt kön fritt från hår.

Min undran är då, när började ni raka er där nere? Var det tämligen genast när ni började få hår?

Har ni vid senare tillfälle låtit det växa ut för att testa?

Kan det vara så att de flesta av dagens unga kvinnor aldrig upplevt en fullt utvecklad buske där nere?

Hur har du det just nu mellan benen? Rakat/Orakat/Ansat?
Citera
2015-06-04, 19:41
  #2
Medlem
Benen när jag var 12 år.
Fittan typ när man blev sexuellt aktiv 14 eller så.
Citera
2015-06-04, 20:13
  #3
Medlem
Kalmantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pejtrik
Här snackar vi snuskgubbe, apropå min snuskgubbstråd. Eller det kanske bara är typ ett kliniskt rent forskningsprojekt i samhällshistorisk utveckling som bedrivs.

Forskningsprojekt naturligtvis.

Jag är ärligt nyfiken.
Citera
2015-06-04, 20:20
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmanto
Forskningsprojekt naturligtvis.

Jag är ärligt nyfiken.

Jomen, det förstår jag. Ungefär som man undrar över klimatförändringarna. Inga konstigheter.
Citera
2015-06-04, 20:23
  #5
Medlem
Heaven.girls avatar
Fick hår vid 11-12 år och började raka bort allt någon gång i 13 års ålder. Har aldrig någonsin låtit det växa ut igen.
Citera
2015-06-04, 20:26
  #6
Medlem
Baachs avatar
Fick hår på fittan vid drygt 10-11 års åldern. Rakade då bort det eftersom jag skämdes så jävla mycket över att ha hamnat i puberteten. Nu är jag 23 och rakar bikinilinjen typ var tredje månad.
Citera
2015-06-04, 20:34
  #7
Medlem
rikastistorstans avatar
Det skall väl vi män vara innerligt tacksamma för. Ett tecken på att allt trots allt inte var bättre förr..
Citera
2015-06-04, 20:53
  #8
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven.girl
Fick hår vid 11-12 år och började raka bort allt någon gång i 13 års ålder. Har aldrig någonsin låtit det växa ut igen.
Låt det växa ut och se hur långt det blir? Tänk om du har en mutation som gör att pubis aldrig slutar växa, det får du aldrig veta om du inte låter det växa.
Citera
2015-06-04, 20:55
  #9
Medlem
Kalmantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven.girl
Fick hår vid 11-12 år och började raka bort allt någon gång i 13 års ålder. Har aldrig någonsin låtit det växa ut igen.

Hur reagerar ens föräldrar? Eller ni kanske inte visade er nakna inför varann i er familj?
Citera
2015-06-04, 21:01
  #10
Medlem
Heaven.girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Låt det växa ut och se hur långt det blir? Tänk om du har en mutation som gör att pubis aldrig slutar växa, det får du aldrig veta om du inte låter det växa.

Nä, jag hatade håret redan från början och tyckte det var så fult. Blir obekväm så fort det börjar synas. Jag håller det så kort så att jag inte ens har koll på hur mörkt/ljust det egentligen är. Skulle vaxa men det kräver en viss längd och jag klarar inte av att låta det växa så långt.

Citat:
Ursprungligen postat av Kalmanto
Hur reagerar ens föräldrar? Eller ni kanske inte visade er nakna inför varann i er familj?

Mamma tittade väl lite ogillade när hon fick syn på det i simhallen typ, men sa inget.
Citera
2015-06-04, 21:55
  #11
Medlem
Din avatar, ditt språkbruk och ditt intresse för något som jag tror yngre killar inte ägnar en tanke (Haha, de vet inte av något annat) får mig att vilja placera dig bland våra älskade gubbar...
Förr var det pedofilstämpling på attraktion till hårlösa kön.
Men jag kan trösta er som längtar till ett renrakat sköte - när kvinnor kommer upp i åren följer ofta en viss skallighet nedtill med. Håret tunnas ut och drar sig ut mot ljumskarna, vilket visserligen kräver ansning åtminstone inför sommaren. Tror dock detta inte är vad gubbarna vill ha, men det är vad de får.
Unga tjejer idag har en nätt liten hårväxt, men friserad utan 60-talets blåbärsris...
Citera
2015-06-04, 22:04
  #12
Medlem
Kalmantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Din avatar, ditt språkbruk och ditt intresse för något som jag tror yngre killar inte ägnar en tanke (Haha, de vet inte av något annat) får mig att vilja placera dig bland våra älskade gubbar...
Förr var det pedofilstämpling på attraktion till hårlösa kön.
Men jag kan trösta er som längtar till ett renrakat sköte - när kvinnor kommer upp i åren följer ofta en viss skallighet nedtill med. Håret tunnas ut och drar sig ut mot ljumskarna, vilket visserligen kräver ansning åtminstone inför sommaren. Tror dock detta inte är vad gubbarna vill ha, men det är vad de får.
Unga tjejer idag har en nätt liten hårväxt, men friserad utan 60-talets blåbärsris...

Hmm... Vart har jag skrivit att jag föredrar hårlösa kön? Det gör jag inte...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback